دو روز پیش نوشته ای در این سایت گذاشتم که در مورد انتخابات بحث  کنیم، بخصوص پیرامون این سوال که آیا  روش رای دادن در  انتخابات در مقایسه با تحریم انتخابات کار را برای رژیم مشکل تر نکرده است؟ اتفاقا blog شلوغ شد و عده بسیاری مخالفت کرند. تعداد like ها از شماره انگشتان victory sign  بیشتر نشد ولی تا دلت خواست disllike  گرفتیم. در این میان مقاله flag شد و به کلی delete یافت.

طی مشاورت  با سر دبیر سایت دریافتم که مقاله اشتباهی رد صلاحیت شده و قصد آن بود که flag را حذف کند. دعوت شدم که مقاله را دوباره کاندید کنم ولی copy آنرا نداشتم و در ضمن چاشنی blog در comment های توده مخالفین و counter-comment های تک نفره از طرف بنده بود, وگرنه خود مقاله بیشتر در مورد این بود که مثلا اگر در یونان رای ندهی گرفتن تصدیق رانندگی مشکل می شود.

چون عده ای لطف کردند و وقت گذاشتند که comment  بنویسند، رد صلاحیت شدن این blog محبوب را به شرکت کنندگان تسلیت گفته و اگر حوصله ندارید دوباره comment بگذارید اقلا dislikeخود را می توانید سر جاش نهید. ولی تو را به خدا flag نکنید زیرا که اگر این نوشته هم رد صلاحیت شود قسمت سانسور نشده عکس بالا را منتشر نمی کنم و آنوقت همگی بازنده می شویم.  بی شوخی!