بلاگ
نظرات
تازه ترین بلاگ های Jahanshah
خداحافظ «ایرون»، سلام بر «به به»
Jahanshah | ۳ ماه قبل
۲ ۱۴۷۱
ثریا در برزخ
Jahanshah | ۴ ماه قبل
۸ ۶۳۸
حمله سایبری
Jahanshah | ۵ ماه قبل
۰ ۵۴۱
ملیپوشان فوتبال ایران یاد کودکان میناب را زنده نگاه داشتند
Faramarz | ۲ ماه قبل
۰ ۴۶۱
دسته: تعیین نشده



ما نه روانشناسیم و نه جامعه شناس ولی مطمئنیم که این بخش از قسمتهای خوبِ اینجا است و حق با شماست، در سنواتِ آینده بیشتر اهمیت پیدا میکند.
به آن دوستِ خجالتی خود سلامِ ما را برسانید و از ایشان تشکر کرده و از قولِ ما به ایشان بگوئید که مونتسرات کابایِ (خواننده معروف اپرا) نیز خجالتی بود ... ببین به کجا رسید.
با سپاس.
ممنون از شراب سرخ عزیز. علاقه و محبت شما موجب دلگرمی است.
Agreed! You should brag about it.
با عرض تبریک، و آرزوی رشد روزافزون این سایت.....(اینجاش جدیه: این سایت پتانسیلش رو داره)...بگذریم........اینجانب به یه دونه شریک چه خجالتی ، چه پررو احتیاج دارم که به همین زودیا دریافت هزارمین "بیلاخ سرپایین" خودم رو باهاش جشن بگیرم........داوطلبین خودشون میدونن چهجوری تماس بگیرن........
این قسمت اه و به رو از همه قسمتهای دیگه ایرون دات کام بیشتر دوست دارم. گمانم هر ۱۰۰۰ تاشو رای داده باشم :)