بیشتر از چهار ماهه که با اضطراب و تشویش و یاس و نگرانی، جریانات ایران رو دنبال می‌کنیم.

 

شک ندارم که شما هم مثل من، در این مدت اشک‌ها ریختید، مشتها گره کردید و در نهایت نا امیدی، دعا کردید و امیدوار بودید. 

سالهاست که این شده روند زندگی‌ ما. با هر جنایت تازه ی از سوی این جلادان و با هر اعتراض و تظاهرات مردم، دوباره زندگی‌‌ها مون متلاطم میشه و دوباره همه چشم‌ها به سوی ایران عزیزمون خیره میشه.

بیشتر از چهل ساله که گریه می‌کنیم، غصه میخوریم و چشم به راه یک ناجی، یک سازمان، یک دولت خارجی‌ یا عوامل داخلی‌ هستیم که بیان ملت عزیزمون رو نجات بدند.

از اوپوزیسیون خارج از کشور نمیخوام خیلی‌ صحبت کنم. فکر می‌کنم که برای همه ما روشن شده که اینها فقط حرف میزنند و تبلیغات میکنند و به همدیگه فحش میدند و عریضه مینویسند و کمک مالی‌ دریافت میکنند و.....

اینبار ولی‌، بسیاری از ما، فکر میکردیم که به هدف نزدیک تر شدیم و انقلابی‌ در راهه.

اینبار فعالیت‌های گروه‌ها و سازمانهای خارج از کشور رو با حرارت و اشتیاق بیشتری دنبال کردیم و پتیشین‌های بیشتری امضا کردیم و در تظاهرات بیشتری شرکت کردیم.

این بار هم مثل سال ۸۸ و مثل سال ۹۴ گول خوردیم.

جناب رضا پهلوی که همیشه نطق‌های بسیار دموکراتیک میکرد و همیشه دم از ایرانی آزاد و دولتی دموکراتیک میزد، ناگهان به دستور اطرافیانش دوباره چرخید و از ملت ایران تقاضای وکالت کرد برای اینکه بتونه از طرف ملت ایران در مجامع بین المللی صحبت کنه!

بلافاصله هم کمپین‌های سلطنت طلب‌ها (که الان دیگه خودشون رو مشروطه خواه مینامند) با شدت هر چه تمام تر شروع شد و تمام صفحات اینترنت رو پر کرده.

بعضی‌ از هنرمندان هم، مثل ابی و خانم آغداشلو سریع پریدن روی فرصت و اعلام کردند که به ایشون وکالت دادند.

شاهین نجفی میاد با کلی‌ طول و تفصیل و مقدمه چینی‌ بالا خره میگه، خوب حالا توی این شرایط فکر می‌کنم که برای مدت گذار از این مرحله، بد نیست که به رضا پهلوی وکالت بدیم.

فیروز نادری هم فعلا داره پارو زنان از دور میاد و خیال داره نظرش رو در ۴ قسمت ابراز کنه :) فعلا که قسمت اولش که پست کرده فقط ۴ خطه. نمیدونم یک نظر دادن چقدر برای ایشون ممکنه وقت بگیره.

سوال من از رضا پهلوی ول همه افرادی که این دستک و دنبک وکالتنامه رو راه انداختند اینه:

جناب پهلوی، مگر شما در این ۴۳ سال، هیچ فعالیت سیاسی نداشتید؟ آیا از کسی‌ وکالت داشتید؟

وقتی‌ که میرفتید با بمب بمب ایران (سناتور مک کین) مذاکره میکردی، وقتی‌ که با پادشاه عربستان صعودی مذاکره میکردی، وقتی‌ که به عراق تشریف بردید و وقتی‌ که با سازمان بدنام مجأهدین در نهضت مقاومت همراه شدید، آیا کسی‌ به شما وکالت داده بود؟

و آیا اصلا کسی‌ مانع شما شده بود که امروز از مردم ایران اجازه میخواهید که به جایشان صحبت کنید؟

اگر ایرانی هستید و فعال سیاسی هستید و برای  ایجاد یک ایران آزاد دارید تلاش می‌کنید، چرا اجازه؟ چرا وکالت؟

مگر حامد اسمأعیلیون که صد هزار نفر رو در برلین و ده‌ها هزار نفر رو در تورنتو با یک فراخوان جمع کرد، از کسی‌ وکالت داشت؟ ایشون که تا همین سه سال پیش، اصلا کسی‌ اسمش رو هم نشنیده بود. با کار و پشتکار خودش تونست که شکایت خانواده‌های مقتولین پرواز یوکرایین رو به دادگاه لاهه ببره. بدون اینهمه تبلیغات عریض و طویل و اتلاف وقت و انرژی بیجا.

این کار‌های سلطنت طلب‌ها و شما که دنباله رو اونها هستید (به جای اینکه بر عکس باشه) خیانت به ملت ایرانه.

در شرایطی که فرزندان ایران داران هر روز مثل برگ از درخت میریزند، در خیابان‌ها و در زندان‌ها کشته میشند، در زمانی که چشم امید این مردم به ما ایرانیان خارج از کشور دوخته شده، شما و اطرافیانت هنوز هم دارید همون بازی‌های چهل ساله رو ادامه میدید؟

بحث و گفتگو بر سر اینکه آیا باید وکالت داد یا خیر؟

تف به شما و همه کسانی‌ که دور و برتون رو گرفتن.

شما با این کارت دوباره باعث شدی که دشمن اصلی‌ فراموش شد و الان داره به ریش همه شماها و ما میخنده.

تمام این بازی‌ها و اخترأع وکالت و غیره، از دسیسه‌های سلطنت طلب هاییه که در تظاهرات برلین، بهشون تریبون داده نشد و نتونستند بلندگو به دست بگیرند.

از همون روز، نیرنگ‌ها و تهمت‌ها بر علیه اسمأعیلیون شروع شد و سعی‌ کردند به کلی‌ بی‌ ابرو و منزویش کنن .... و  حالا با این داستان وکالت دوباره دارند  رضا پهلوی رو علم میکنند که دقیقا داره مثل خمینی در زیر درخت سیب عمل میکنه که میگفت من هیچ نقشی‌ در سیاست نخواهم داشت و اسلام از سیاست جداست!!

متأسفم که حتی خود منهم گول حرف‌های قشنگ و دموکراتیک شما رو خورده بودم و برای مدتی‌ باورت کردم.

عاقبت گرگ زاده گرگ شود، گرم چه با آدمی‌ بزرگ شود.