در احادیث ضررهای متعددی برای موسیقی ذکر شده است که از مهم‌ترین آنها جنون، کوتاهی عمر، ضعف اعصاب، بیماری فشار خون، افسردگی و خمودگی، عامل فحشا و جنایت، تضعیف و تضییع حس شنوایی، نابینایی، از دست دادن نیروی فکر، بی‌ارادگی، سلب غیرت و....است.

رادیو فردا:

در حالی که مشاور وزیر کشور ایران از تلاش یک روحانی برای بر هم زدن یک کنسرت در شهر کلمه در استان بوشهر انتقاد کرده، امام جمعه این شهرستان از این اقدام حمایت و نشستی را برای بررسی به گفته او «اهانت» به این روحانی، تشکیل داده است.

روز شنبه ۱۱ فروردین، در جشنواره نوروزی در شهر کلمه مرکز بخش بوشکان در استان بوشهر کنسرت گروه موسیقی لیان برگزار شد.

بر اساس فیلم‌های منتشر شده از این مراسم، یک روحانی با حضور روی سن محل برگزاری کنسرت، ضمن پاره کردن بنر مراسم قصد متوقف کردن کنسرت را داشت که برگزارکنندگان مراسم از اقدام او جلوگیری کردند و حاضران نیز او را «هو» کردند.

در این زمینه به گزارش خبرگزاری ایسنا، روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور ایران، روز چهارشنبه ۱۵ فروردین بدون اشاره به جزئیات، برهم زدن مراسم‌های قانونی را «اقدامی خلاف قانون و منطق» و «تضییع بارز حق الناس و حقوق شهروندی» خواند.

با این حال وب‌سایت ستاد نماز جمعه برازجان خبر داد که نشست بررسی وقایع بوشکان و کلمه، و «توهین» به امام جماعت آن محل با حضور امام جمعه برازجان و جمعی از روحانیون و بسیجیان در دفتر امام جمعه برگزار شده است.