خبرگزاری هرانا – کافه قنادی فرانسه در تهران در حساب توئیتر خود، از پلمب این مکان خبر داد و علت را طرح روی جعبه های شیرینی عنوان کرد. بر روی جعبه های شیرینی این قنادی تصاویری نوستالژیک مربوط به دهه ۴۰ خورشیدی تهران از جمله پیکان، ایران ناسیونال، آهنگ‌ تولدت مبارک انوشیروان روحانی و همچنین تصاویر قدیمی این قنادی چاپ شده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، کافه قنادی فرانسه در تهران پلمب شد.

کافه قنادی فرانسه در توییتی که مدتی پس از انتشار حذف شد ضمن اعلام این خبر دلیل آن را طرح روی جعبه های شیرینی اش عنوان کرد.

بر روی جعبه های شیرینی این قنادی تصاویری نوستالژیک مربوط به دهه ۴۰ خورشیدی تهران از جمله پیکان، ایران ناسیونال، آهنگ‌ تولدت مبارک انوشیروان روحانی و همچنین تصاویر قدیمی این قنادی چاپ شده بود.

به دنبال انتشار این توئیت، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران با بیان اینکه دلیل پلمب این واحد صنفی تخلف از پروتکل های تعطیلات کرونایی بوده است مدعی شد: “پلمب شدن این شیرینی فروشی هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد، اطلاعی نداریم”.