من با مصطفی حسینی طباطبایی هم عقیده و هم داستان نیستم. از نتایج نظرات او هم نفرت دارم و به هیچ وجه با او همفکر نیستم. و از قضا من هم از برخی حرف های مشیری که اسلام را به ..ه می کشد خوشم می آید، هر چند می دانم که بار علمی و تحقیقی در آنها نیست.

اما مدتهاست که مصطفی حسینی طباطبایی بعنوان یک پژوهشگر اسلام از بهرام مشیری می خواهد که دست از سفسطه و دادن اطلاعات نادرست درباره تاریخ و روایات دینی بردارد و یا بر سر آنچه می گوید با او مناظره کند. بارها هم این آقای "مصطفی حسینی طباطبایی" دروغ ها و بی سوادی های بهرام مشیری درباره تاریخ اسلام و دین اسلام را ثابت کرده است(همه فیلمهای مصظفی طباطبایی در پاسخ به سفسطه ها و کلام غیر علمی بهرام مشیری در یوتیوب موجود است).

اتفاقا در تلویزیون اندیشه دهها تن با پایه های علمی برتر از مشیری به مناظره طباطبایی آمدند اما بهرام مشیری هیچ گاه حاضر به مصاحبه نشد.

هر کسی که که کمی از پژوهش و تحقیق بهره برده باشد می داند که بهرام مشیری چیزی است در حد علی شریعتی، دریایی به عمق نیم سانتی متر.

یکی نیست از بهرام مشیری  بپرسد که شما که با سلاح پژوهش در دین و تاریخ اسلام می جنگید و خود را خبره و کارشناس آن می دانید، چرا با کسی همچون مصطفی طباطبایی که سلاح شما را قبول دارد و خبره در این کار است مناظره نمی کنید. نکند می ترسید قبای برهنگی علمی شما درباره آن چیزهایی که می گویید و ادعا می کنید دریده شود.و