بی بی سی:

کنسرت گروه وزیری به سرپرستی کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده و خوانندگی وحید تاج که قرار بود فردا (چهارشنبه ۱۴ مارس/۲۳ اسفند) در مشهد برگزار شود به دلایل نامعلوم به دستور دادستانی لغو شد.

آقای ساکت در گفتگو با بی بی سی ضمن تایید اینکه کنسرت گروه وزیری که قرار بود فردا ۲۳ اسفندماه در سالن نصر برگزار شود، لغو شده به کنسرت علیرضا قربانی که قرار بوده روز ۲۶ اسفند برگزار شود هم اشاره کرد و گفت که کنسرت او هم لغو شده است.

کیوان ساکت گفت که برنامه‌گذار این کنسرت به او اطلاع داده در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بینالود تصمیم بر این شده که این کنسرت برگزار نشود چون مصلحت نیست.

به گفته آقای ساکت فرماندهی انتظامی بینالود این تصمیم را به اداره ارشاد ابلاغ کرده است در حالیکه وزارت ارشاد مجوزهای لازم را برای کنسرت به این گروه موسیقی داده بوده است. نهایتا این کنسرت به دستور دادستانی لغو شده است.

کیوان ساکت گفت به برنامه‌گذار کنسرت گروه وزیری گفته شده کنسرت "حامد ساکت" در ۲۳ اسفند و "علی قربانی" در ۲۶ اسفندماه برگزار نمی‌شود. کسانی که خبر لغو کنسرت را به برنامه‌گذار ابلاغ کرده‌اند به اشتباه نام کیوان ساکت را حامد ساکت و علیرضا قربانی را علی قربانی گفته‌اند. این در حالیست که افشین تحفه‌گر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر لغو کنسرت علیرضا قربانی به ایرنا گفت: "این کنسرت موسیقی هنوز مجوزی دریافت نکرده است که بخواهد لغو شود."

برو به آدرس