دویچه‌وله:

امام‌ جمعه مشهد بار دیگر با "مطرب" خواندن اهالی موسیقی از حمایت دولت از برگزاری کنسرت‌های موسیقی ابراز تاسف کرد. علم‌الهدی معتقد است، دختر و پسرهایی که در کنسرت شرکت می‌کنند "سپس در خیابان به‌دنبال هرزگی می‌روند".

سیداحمد علم‌الهدی، امام ‌جمعه مشهد در ارتباط با برگزاری کنسرت‌ها به خبرگزاری فارس گفته است: «بنده نه ضد موسیقی‌دان و نه دشمن هنر و هنرمند هستم. من با حرام خدا و براندازی حدود و ارزش‌های الهی مشکل دارم. کنسرتی که در یک‌جا اجرا می‌شود و دختر و پسر هنگام برگزاری آن کف می‌زنند و هورا می‌کشند و سپس در خیابان به‌دنبال هرزگی می‌روند، حدود الهی را از بین می‌برند.»

امام‌ جمعه مشهد همچنین با انتقاد از حمایت‌کنندگان برگزاری کنسرت‌ها گفت: «آیا این درست است شمایی که در دفاع مقدس بوده‌اید و در جنگ شرکت کرده‌اید و شهید دادید، با حمایت از یک عده مطرب و خوش‌گذران و عیاش خود را در مقابل خون شهدا مسئول کنید؟»

به اعتقاد عضو مجلس خبرگان رهبری: «مومنین از حزب‌الله و کفار حزب‌الشیطان هستند. این دو جریان مقابل هم آشتی‌پذیر نیستند پس باید با این‌ها جنگید و تا زدن گردن‌شان پیش رفت.»

سیداحمد علم‌الهدی همچنین از حمایت برخی از دولتمردان از اجرای کنسرت‌های موسیقی هم گله کرده و گفته است: «حمایت دولتیان از مطرب‌ها جای تاسف دارد.»

برو به آدرس