العربیه:

گروهی از فعالان سیاسی و حقوق بشر در لندن کمپینی را شروع کرده‌اند که هدف از آن تحت تعقیب قرار دادن علی عبدالرضایی و اخراج او از بریتانیا به دلیل ترویج آشکار پدوفیلی است.

در روزهای گذشته یک فایل صوتی از علی‌ عبدالرضایی شاعر و طنزپرداز ایرانی مقیم بریتانیا منتشر شد که در آن ایرانیانی که از عرب‌ها و مسلمانان نفرت دارند را آشکارا به تجاوز به کودکان مسلمان ترغیب می‌کند.

او در این فایل صوتی به صراحت می‌گوید: «بچه‌باز بشید، تجاوز بکنید. هر کاری با اینها (مسلمانان) کردید، هیچ اشکالی نداره.»

عبدالرضایی در ازای عمل کردن به توصیه‌هایش برای تجاوز به زنان و کودکان، به شنوندگانش وعده بهشت داد.

تعدادی از کنشگران ساکن بریتانیا و چند کشور دیگر، کمپینی برای برخورد با این موضوع به راه انداخته و با تنظیم شکایتی خطاب به مقامات و نهادهای ذی‌ربط در بریتانیا، خواستار اخراج علی عبدالرضایی از این کشور به دلیل ترویج خشونت علیه کودکان، کودک‌آزاری جنسی، نژادپرستی، زن‌ستیزی و توهین به باورهای دیگران شده‌اند.

علی عبدالرضایی خود را منتسب به جریان آنارشیسم معرفی می‌کند ولی پایگاه اینترنتی آنارشیسم با انتشار متنی به فایل صوتی منتشر شده از سوی او واکنش نشان داده و اعلام کرد: « موضع انارشیسم در قبال بحث تجاوز کاملا صریح و واضح است. به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی تجاوز و شکنجه مورد قبول انارشیسم و انارشیستها نیست و با توجه به اینکه انارشیسم در پی رد قدرت است این مورد را در قبال دشمنان هم مجاز و انسانی نمیداند. تجاوز تحت هر نام و توجیه ای حرکتی از سر قدرت طلبی، مردسالاری و ضد انسانی است.»

در این بیانیه علی عبدالرضایی «پروژه‌ای امنیتی از سوی رژیم جمهوری اسلامی بر علیه اپوزیسیون» معرفی شده و آمده: « بار دیگر با پروژه ای امنیتی از سوی رژیم جمهوری اسلامی بر علیه اپوزیسیون مواجه شده ایم. اینبار یک روانی بنام علی عبدالرضایی خود را اپوزیسیون واقعی رژیم و چپ معرفی کرده و قیام نان دیماه نود و شش را بنام خود زده و با حمایت‌های مالی و فکری رژیم دارد جولان می‌دهد و در پس تمام ظاهرسازی ها و فریبکاری ها و دروغ ها و فحاشی ها، خط فکری رژیم را به پیش میبرد. با توجه به اهمیت برخی موارد ما بر آن شدیم که افشاگری کنیم و دست این مزدور را باز کنیم. یکی از کلیدی ترین مسایل جمهوری اسلامی از ابتدا زنان بودند و در این راستا برای شکستن و خرد کردن زنان از همان ابتدا تجاوز جنسی در دستور کار این رژیم سفاک قرار گرفت. نمونه های فراوانی از تجاوز به دختران در زندان قبل از اعدام و یا تجاوزات گسترده در عملیات فروغ جاویدان مجاهدین خلق و و و نمونه های اخیر مثل مورد کهریزک.

برو به آدرس