دین باستانی ایرانی زرتشتی با پندار نیک، گفتار نیک، کردار نیک هدیۀ ایرانزمین به جهان است. آئینی که بهشت را مشروط به پیروزی هر شخص در نبرد درونی بین  راستی بر دروغ کرده است.

البته همانطور که با دین بومی اومانیست ایرانی بهائیت ندارند، باورمندان به تقیه و بهشت رفتن از طریق ستیز با دیگر ادیان، تخریب و کشتار میانۀ خوبی با دین ایرانی زرتشتی هم ندارند.

خبر:

" به تازگی ویدئویی از حجت الاسلام عباس زارع گاریزی رییس شورای شهر یزد منتشر شده است که تعجب و عصبانیت فراوانی را در میان مردم ایجاد کرده است. در این ویدئو که روز گذشته در شورای شهر گرفته شده است دیده می شود که، عباس زارع در حال تراشیدن و خراب کردن سنگهای تزیینی صحن ساختمان جدید شورای شهر یزد است. قسمتی که وی درحال تخریب آن است در واقع طرح "دخمه" زرتشتیان است.

دخمه زرتشتیان جزو آثار دیدنی یزد است که در گذشته‌‌ای دور زرتشتیان بر اساس رسوم خود مرده‌های خود را در آن قرار می‌دادند تا حیوانات وحشی آنها را بخورند و به چرخه طبیعت برگردند.از دید زرتشتیان زمین و آتش را نباید با جسد مردگان آلود.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این اقدام این روحانی تندرو را با رفتار داعش در نابودی آثار باستانی در عراق و سوریه مقایسه کرده‌‌اند."

مرحوم آیت الله خلخالی جانی هم که مورد پشتیبانی سفت و سخت حزب خائن توده بود در تخریب آثار ایرانی بسیار زور زد و حتی خیز برداشته بود برای تخریب تخت جمشید که با مقاومت ایرانیان روبرو شد.

سئوال:

فرق ماهوی فاشیست های اسلامیست "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن  با داعشیان در چیست؟

چرا نازنینان ادعا میکنند وحوش حاکم بر ایران "اصلاح پذیرند" ولی بجای تلاش برای اصلاح وحوش داعش مبارزه برای از بین بردن آنها را تشویق میکنند؟

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

تبریک