چناچه درد های زیر را دارید، شاید بتوانم راه درمان را نشانتان دهم. باور ندرید؟ امتحانم کنید!

1-نقرص: پیشینه کامل پزشکی خود را در زمان تشخیص، رژیم غذایی هفتگی و تجربه دریافتی خود را از آخرین سال بیماری، یعنی سال کنونی، برای من تشریح کنید. همچنین بنویسید که چه تلاش های شخصی برای درمان خود انجام داده اید که اثر بخش بوده و یا نبوده است. و در آخر دوست دارید که این بیماری را با کمترین هزینه تحت کنترل خود آورید؟

2- آیا از ترَک های عمیق در پوست خود رنج می برید؟ فصلی یا همیشگی است؟ پیشینه وقوع و در مانهایی ک کنون انجام داده اید.

3- آیا از بیماری مقاوم قارچی نظیر شوره سر رنج می برید؟ شوره و یا ضایعاتی که تا وقتی از شامپو ها ی ضد شوره استفاده می کنید، مشکل رفع می شود و در غیاب آنها شوره دوباره به خانه اول بر می گردد؟ و یا در مورد بیماری های قارچی بدن که فقط تا زمان دریافت کورتون ها خوب هستند و در غیاب آنها به خانه اول باز می گردند.

4- اضطراب و استرس که زندگی تان را به جهنم تبدیل کرده است. اگر افکار و رفتار های یک شبانه رورتان را برایم بنویسید و به دنبال آن احساس و فیزیوژلوژی بدنتان را توضیح دهید، حداکثر با هفت پرسش راه در مان را نشانتان می دهم.

5- ترس یا هراس از انجام کار هایی که دوست ندارید و یا دلتان نمی خواهد انجام دههید. می ترسید که انجام دهید و یا از چیز هایی که بسیار عصبانی هستید و به علت ناتوانی در انتقام از عصبانیت خود به افسردگی و یا عملی دیگر پناه می برید. من به عنوان همزاد اضطراب شما، با شما زندگی کرده ام.

6- بیماری هایی که من آنها را بیماری نمی شناسم، ولی آنها به عنوان یک رفتار خلاق یا عادتی ممکن است قابل توضیح باشند. امتحانش ضرر ندارد. دارد!؟ البته صاحب نظر بودن خود را در این مورد مرهون آموخته هایی از منابع تئوری و عملی دیگران می دانم و تنها کمی از آنها را حاصل تحقیقات شخصی خود میدانم.

7- در مورد اعتیاد و راههای درمان آن پرسش کنید. در این مورد من یک مدرس نمونه هستم. باور نمی کنید؟ برای درمان بر خلاف گفته های دیگران که می گویند به هر چیزی متوسل شده اید، من اعتقاد دارم که هیچ عمل جدی انجام نداده اید و فقط در رختخواب فکر کرده اید. با من هم عقیده نیستید؟