بی بی سی: اسامی دراویش به ترتیب از سمت راست: بهنود رستمی، الیاس محمدی، هاشم آوازه، امین حسینی آرمان ابوالفتحی، مهدی یزدان پناه، مهدی مهدی لو، سعید کریمایی، علی قمری، مسعود علی محمدی

آبان ماه سالجاری بود که سایت مجذوبان نور با اشاره به موضوع عکس دروایش زندانی در زندان فشافویه گفته بود که مسئولان زندان فشافویه تعدادی از این زندانیان را برای تعویض عکس کارتکس زندان، مقابل دوربین برده اند.

یکی از دروایش از بازداشت و انتقالش به زندان چنین می‌گوید: "در محاصره ماموران انتظامی و بسیج بودیم. گاز اشک‌آور راه تنفسم را گرفته بود. از پله‌های ساختمانی بالا رفتم که بتونم نفس بکشم. راهروها پر از دود بود به پشت بام رسیدم. جمعی از درواویش و تعدادی از زنان و بچه‌هایشان نیز به آنجا پناه آورده بودند. ماموران نیروی انتظامی و بسیج حمله‌ور شدند. یکی از آنها می‌گفت به پایین پرتابشون کنید. رکیک‌ترین فحش‌ها را به ما می‌دادند. یکی یکی ما را به سمت راهروی ساختمان بردند. دالان مرگ آماده بود. با میله‌های آهنی، باتوم، چاقو و قمه به جان تک تک ما افتادند. روی پله‌ها غرق در خون بودم. دیوارها جای دستان خونی درویشان بود، از هوش رفتم. در حیاط ساختمان ما را روی هم انداخته بودند، یادم است که بالای سرم می‌گفتند ببینید زنده است یا مرده. به بیمارستان منتقل شدم."