پُفیوز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، می گوید: حملهِ ضربه‌ای اسرائیل بتنهائی به ایران اثراتِ محدود خواهد داشت.  مردکِ پُفیوز، معتقد است که حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران می‌تواند «خسارتِ قابلِ توجه» وارد کند، ولی فقط این ایالات متحده آمریکا است که می‌تواند عملیات‌ِ اتمی ایران‌ را متوقف کند.

بر اساسِ گزارشِ روزنامهِ ماریو، نتانیاهوی پُفیوز به یک هیئت بازدیدکنندهِ از جانبِ کمیتهِ یهودی آمریکائی گفت که تنها اقدام نظامی ایالات متحده آمریکا به طور کامل می‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند، که اسرائیل و بسیاری از کشورهای جهان بر این باورند که برنامهِ هسته‌ای ایران پوششی برای رسیدن به یک قابلیتِ تولیدِ سلاحِ اتمی می‌باشد.

مردکِ پُفیوز همچنین اشاره کرد که هر گونه فعالیتِ نظامی ایالات متحده آمریکا باید قبل از اینکه تهران فرآیندِ غنی‌سازی اورانیوم تا ٢٠ درصد غلظت را به انجام برساند صورت بگیرد، مقاله چنین نوشته است.

"تحریم‌ها احتمالاً فقط وقتی ایران را متوقف می‌کنند که یک تهدیدِ معتبرِ نظامی بالای سرِ آنها وجود داشته باشد... و به این منظور که یک تهدیدِ معتبر باشد، باید قصدِ آنرا داشته باشید، به این معنی که در صورتی که تحریم‌ها کار نکنند- که تا به حال کار نکرده‌اند- شما از حملهِ نظامی استفاده خواهید کرد،" مردکِ پُفیوز گفت.

با اشاره به حملهِ نظامی، پُفیوز نتانیاهو آنرا چنین توصیف کرد، "یک ماموریتِ تعریف شده و خاص که ایالات متحده آمریکا قادر باشد آنرا کاملاً به اجرا بگذارد، در حالی که ما فقط قادر به ایجادِ خسارتِ قابل توجه هستیم."

مردکِ پُفیوز همچنین به ​​نیاز برای متوقف کردن تلاش‌های غنی‌سازی ایران که هم‌اکنون در حال انجام است تاکید فراوان کرد.

تبریک به همهِ پُفیوزها.