لینک منبع

 

به بهانه قتل یک سرباز انگلیسی توسط مسلمانان در لندن

امروز دو مسلمان در لندن الله اکبر گویان به یک سرباز انگلیسی حمله کردند و سر این سرباز انگلیسی را بریدند، و هم اکنون سه شبانه روز است استکهلم توسط مسلمانان مهاجر به آشوب کشیده شده است.

رفتارهای مسلمانان از سوی فعالین سیاسی اروپایی نادیده گرفته میشود و دولتهای غربی به جای محدود کردن اسلامگرایی در اروپا به محدود کردن جریانات ضد اسلامی پرداخته و به آنان انگ فاشیسم میزنند.

یادم می آید در روز 4 آگوست 2012 در تظاهراتی که برای نخستین بار در استکهلم برگزار میشد بر علیه جهاد اسلامی و اسلامگرایی شرکت کردم، در آن روز جریانات چپ که به مانند همیشه حامی تروریسم اسلامی و اسلامگرایی بودند با سنگ و تخم مرغ و مواد محترقه به جان ما افتادند، آن روز حمله کنندگان به تجمع ضد اسلامگرایی ما را فاشیسم خطاب میکردند در حالی که خود به صورت عملی رفتار فاشیستها را انجام میدانند و اگر پلیس محافظت منطقه را در دست نداشت روشن نبود چه اتفاقاتی برای ما می افتاد.

سخن فعالین سیاسی چپ و سکولار مبنی بر مبارزه با اسلامگرایی صلاح آزادی بیان و حق داشتن عقاید آزاد میباشد در حالی که همین حق را به جریانات ضد اسلامی نمیدهند.

به روشنی یادم می آید در حوادث 4 آگوست استکهلم نیروهای چپ به مانند که با ادعای سکولاریسم پا به میدان سیاسیت گذاشته اند به مانند مهرداد درویش پور با تعصب خاصی از اسلامگرایی حمایت و تظاهرات مسالمت آمیز ما را به فاشیسم محکوم کردند، اما حقیقت داستان این است که امروز میبینم مسلمانان در هر جای اروپای خوی وحشی گری که از کتاب مقدسشان فرا گرفته اند را به نمایش میگذارند.

براستی تا چه زمانی فعالین سیاسی جهان در برابر اسلامگرایی و مسلمانان میخواهند سکوت کنند ؟؟

ترس من از روزی است که مسلمانان بتوانند اروپا را در تسخیر خودشان در بیاورند، البته ناگفته نماند با بدنیا آوردند بچه های بیشمار بزودی در سه دهه آینده ما شاهد یک اروپای اسلامیزه از سوی مسلمانان مهاجر خواهیم بود

تنها راه برون رفت از این جریانات پروانه دادن به نیروهای ضد اسلامی هست تا در برابر اسلامگرایی در اروپا بایستند.

به امید دنیایی بدون باورهای خشن 

نگارنده: امید دانا