بدنبال انتشار خبر اختلاس ماشاءالله شش و چند صد میلیارد دلاری اخیر، اطلاعاتی هم دربارۀ یکی از نوکیسگان مرتبط با این دزدی که با ثروت اختلاس شده از اموال ایرانیان به برونمرز تشریف آورده و اضافه  شده به خیل دیگر دزدان از ایران آمده و در کشورهای آزاد مقیم شده منتشر گشته.

رادیو فردا:

طبق کیفرخواست طرح شده در دادگاه، اتهام «مرجان شیخ‌الاسلامی» «مشارکت در اخلال نظام اقتصادی» و «تحصیل مال نامشروع» به مبلغ ۱۶ میلیون و ۶۵۳ هزار دلار اعلام شده است."

البته رقم چند میلیون دلاری ثروت از طریق دزدی بدست آمدۀ منتسب به مرجان خانوم در مقابل ارقام نجومی دیگر دزدان  فاشیست اسلامیست بیشتر به تخم مرغ دزدی شبیه است، با اینهمه، مهدی خلجی، که از قرار مرجان خانوم همسر سوم ایشان است و همین یکی دو سال پیش در کانادا به وصال همدیگر رسیده اند، بجای نوشتن انشاء دراز که همه را متهم میکند به حمله به همسر جدیدش، خوب میباشد که به جزئیات اعلام شده  در مورد بخشی از ثروت مرجان خانوم در کانادا و آمریکا بپردازد.

بالا از نوشته ای است که چهار روز پیش تقدیم شد. پس از جوابیۀ شوهر جدید مرجان خانوم، که بیشتر حمله به پرسشگران بود با جواب به اسناد منتشر شده بخشی از ثروت مرجان خانوم در آمریکا و کانادا، اکنون خود مرجان خانوم وارد گود پاسخگویی شده و اطلاعیه صادر فرموده اند و زده اند زیر همه چیز.

ایران وایر:

" شیخ‌الاسلامی اضافه کرده «هیچ‌گونه طلب یا بدهی مورد ادعای مراجع قضائی وجود ندارد و با طرف‌های قرارداد تسویه‌حساب کامل صورت گرفته است

این در حالی است که براساس گزارش برخی رسانه‌ها  خانم شیخ‌الاسلامی با «شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا» قرارداد داشته، اما به قرارداد خود عمل نکرده است.

این هم :”مصاحبه اختصاصی" مرحان خانوم که میگه "بخاطر داشتن پتانسیل ... سیبل شده":

آهای مرجان خانوم کانادا نشین، همش نزن، گندش بیشتر در میاد.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

 تبریک