بلاگ
نظرات
تازه ترین بلاگ های SaadatNoury
شناخت "آستین" از دیدگاه های گوناگون
SaadatNoury | ۵ سال قبل
۱ ۱۶۷۰
رباعی: آستین بالا بزن ، پیکار کن
SaadatNoury | ۵ سال قبل
۱ ۱۵۴۷
پیرامون واژه ی فارسی “ فریاد ”
SaadatNoury | ۵ سال قبل
۱ ۱۷۹۰
ملیپوشان فوتبال ایران یاد کودکان میناب را زنده نگاه داشتند
Faramarz | ۳ ماه قبل
۰ ۴۸۴
دسته: تعیین نشده



بیا استاد جان؛ برایت یک homework دارم... این تعبیر "آجر قزاقی از خشتک افتادن" وجه تسمیه ش از کجا آمده؟...
خشتک ما را اگرگیتی برون آرد رواست/ زانکه الحق بهر فاطی خوب تنبان ساختیم: ملک الشعرای بهار
عالی است