امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی فوتسال در بخارا ازبکستان در گروه F, تیم های فرانسه و ایران برای تعیین تیم های اول و دوم این گروه به مصاف هم رفتند و ایران با گلهای سالار آقاپور (۲), مسلم اولادقباد و علیرضا رفیعی‌پور با نتیجه ۱ - ۴ به پیروزی رسید و تیم اول گروه F شد.

این بازی دارای اهمیت ویژه ای بود چون برنده این گروه در مرحله ۱/۴ نهایی باید به مصاف برزیل, بهترین تیم تورنمنت میرفت و تیم دوم گروه راه بسیار آسانتری برای رسیدن به فینال را در پیش رو داشت و با توجه به تفاوت گل بهتر ایران در مقایسه با فرانسه, ایران نیاز به شکست در این بازی را داشت تا بعنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود و از دیدار با برزیل اجتناب کند و تیم فرانسه هم با همین استراتژی وارد زمین شد. این موضوع سبب شد که در نیمه اول هیچکدام از دو تیم حمله به دروازه تیم دیگر نکنند و "خرس وسط" بازی کنند. اما در نیمه دوم سالار آقاپور شوت آرامی به سمت دروازه فرانسه زد و دروازه بان فرانسه کنار کشید تا این توپ وارد دروازه شود و پس از این گل, بازی جدی تر شد و با پیروزی ۱ - ۴ ایران به پایان رسید.

ایران در روز پنج شنبه, در مرحله ۱/۸ نهایی به مصاف مراکش خواهد رفت و برنده آن بازی در روز یکشنبه آینده به دیدار برنده برزیل - کوستا ریکا خواهد رفت.