:Comments from

FB page of Rooznamegaran here
 
Also reproduced by the Daily Mail Here
 
انتشار تصاویر «مالک اوباما» برادر «باراک حسین اوباما» رئیس جمهور آمریکا با چفیه‌ای بر گردن با عبارت "قدس از آن ماست و ما باز می‌گردیم"!! خشم رسانه‌های آمریکایی را برانگیخته است...
 
به گزارش «العربیه»، برخی رسانه های آمریکايی و اروپايی این عکس را تحت عنوان «برادر اوباما چفیه‌ای با شعار نابودی اسرائیل به گردن انداخته» را منتشر کرده‌اند و توضیح داده‌اند که این چفیه مربوط به گروه اسلامگرای حماس است که از سوی دولت آمریکا در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گرفته است.
 
برادر ناتنی اوباما این عکس را اخیرا در پایگاه اینترنتی خیریه که به نام باراک حسین اوباما تأسیس کرده منتشر کرده است.
 
پایگاه اینترنتی خیریه «موسسه باراک حسین اوباما» که یک دفتر در شهر «الکسندریا» در ایالت ویرجینیا و یک دفتر دیگر در کنیا دارد، حاوی ده‌ها تصویر و گزارش از فعالیت‌های خیریه و اسلامی در فاصله سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ است که مالک اوباما نیز در آن ها حضور داشته.
به گفته ولید شُبعات، فعال ضد تروریسم، مالک اوباما سالیانه پول های هنگفتی را تحت عنوان خیریه دریافت کرده و با آن از حماس پشتیبانی مالی می کند. مالک اوباما این پول ها را از طریق موسسه بزرگ خیریه دعوا، مستقیما به رهبران حماس ارسال می کند و این مبالغ برای ساخت بمب و موشک و .... و در نتیجه حمله به اسرائیل مورد استفاده قرار می گیرند. 
 
مالک اوباما که رابطه نزدیکی با برادر خود دارد و بارها در کاخ سفید حضور پیدا کرده، شاهد ازدواج باراک اوباما و همسرش بوده است و رابطه تنگاتنگی نیز با او دارد...
 
روزنامه نگاران