rafsanjaniii:


علی مطهری در نامه ای به مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری جمهوری اسلامی پرسیده بود : " شایعات درباره اتفاق سال ۶۷ صحت دارد یا خیر؟ جناب عالی که همراه آقایان رئیسی، نیری و رازینی در متن این قضیه بودید باید ضمن توضیح ماجرا، یا می‌فرمودید این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و یا می‌فرمودید ممکن است قصورهایی هم صورت گرفته باشد که در صورت اثبات از خانواده‌های آنها عذرخواهی و جبران خسارت خواهد شد."
و اما پاسخ مصطفی پور محمدی به علی مطهری :

 

جناب آقای علی مطهری سلام علیکم,

از این که می کوشید ابعاد و گستردگی جنایت کشتار دستکم ۵ هزار نفر را در حد " قصورهایی " کم اهمیت جلوه دهید از شما سپاسگزاریم.

چه خوب است که شما به اعدامهای فله ای امروز بنده به عنوان وزیر دادگستری و رییس قوه قضاییه جناب آیت الله لاریجانی کاری ندارید. امروز سکوت پیشه کرده ۲۰ سال دیگراز جنایات امروزمان بپرسید اگر زنده بودیم "قصورها" را توضیح می دهیم.

اما از قصورها پرسیدید: پس از بررسی های لازم متوجه شدیم که هیچ قصوری صورت نگرفته است به جز این که برخی از عناصر ضد انقلاب را به دلیل کمبود وقت و تعداد زیاد اعدامی ها زود از طناب دار پایین می کشیدیم و هنوز جان داشتند. هنگامی که پیکرهای نیمه جان آنها را در گورهای دست جمعی می انداختیم با خاک دادن بر روی آنها " قصورها" جبران شد.

چنانچه می دانید اگر ثابت شود ما بی دلیل کسی را کشته ایم طبق قوانین دین مبین اسلام و قانون جمهوری اسلامی جبران خسارت آن قصاص است که امکان پذیر نیست. پس فیلم بازی نکن و خفه شو پفیوز بتمرگ!

با احترام: مصطفی پورمحمدی, وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید.

برو به آدرس