آقای هفته‌زاده:

عصبانی خواهی شد!

اینجا را نگاه کن!

معاون وزارت ارشاد گفته فیلم «عصبانی نیستم» دوباره مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و حوزه سینمایی وزارت ارشاد قریب به ۲۰ دقیقه از آن را که می‌تواند سوءتفاهم ایجاد کرده یا دیگران را نگران کند، حذف کرد اما با این حال آقای وزیر نظرشان این است که تا وقتی نواقص فیلم کاملا برطرف نشده، این فیلم اکران نشود!

یعنی چی الان؟

معاون وزیر رفته ۲۰ دقیقه فیلم را بریده و انداخته دور و خیال همه را راحت کرده بعد وزیر گفته با این حال باز هم فیلم اکران نشود تا ببینیم چه خاکی تو سرمان بریزیم!

حالا خوب است که فیلم اسمش «عصبانی نیستم» بوده اگر مثلا «عصبانی هستم» بود که فکر کنم علی جنتی سینما را تعطیل می‌کرد و از ترسش می‌رفت خودش را به کلانتری تحویل می‌داد!

یک دوستی گفته بود این مسوولان ارشاد از قصد این کارها را می‌کنند و می‌خواهند آن‌قدر کرم بریزند و روی اعصاب بروند تا عوامل فیلم «عصبانی نیستم» بالاخره عصبانی شوند و یک حرفی بزنند بعد یقه‌شان را بگیرند بگویند: دیدید! اینها عصبانی هستند اما می‌گویند عصبانی نیستم و همین یعنی نشر اکاذیب و بگیرند بیندازنشان در هلفدونی و بعد اعتراف‌گیری و نوشابه و ام آی سیکس و... همین طوری بگیر برو تا آخر و از این راه از شر این اکران «عصبانی نیستم» خلاص شوند!

برو به آدرس