persspersia.com:

یک بار دیگر دست شیطان  از آستین آمریکا و صهیونیست بین الملل بیرون آمد. 
در پی حادثه بند ٣٥٠ هتل اوین که منجر به آزردگی رهبر معظم انقلاب شد. نکاتی را احتراما به احتضار مردم انقلابی و همیشه در صف  میرساند:
سربازان خوشنام وزارت اطلاعات سپاه  در یک عملیات پیچیده موفق به شناسایی چندتن از عوامل موساد و سازمان جاسوسی سیا شدند که قصد داشتند تنی چند از عوامل فتنه  را از زندان اوین فراری داده تا از این طریق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
این عوامل فتنه ساز با مهارت وصف نشدنی موفق به ارتباط با تنی چند از فتنه گران در داخل زندان اوین شده بودند و ابزاری را نیز  برای مقاصد شوم خود به داخل زندان به طور پنهانی وارد کردند. حال آنکه در تمام این مدت تحت نظر سربازان هوشیار و ولایی وزارت اطلاعات سپاه  بودند.
نقشه این عوامل به این صورت بود که آنان قصد داشتند پس  از فرار زندانیان آنان را به  وسیله یک فروند هواپیمای  هرکولس عمود پرواز  رادار گریز  از ایران خارج کرده تا خوراک خوبی برای رسانه های بیگانه و ضد انقلاب فراهم کنند که این توطه با دعاء خیر مقام معظم رهبری و هوشیاری سربازان ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران  ناکام ماند.
زمانی که  مامورین مهربان و دلسوز  زندان  قصد داشتند تا  از بند ٣٥٠ اوین  بازرسی کنند با حمله زندانیان مواجه شدند که با کمال تاسف چند از نیروهای جان بر کف زندان اوین به شدت زخمی شدند که حال تنی چند از آنان وخیم است.
با این وجود آنان موفق شدند ضمن دفع حمله زندانیان مقدار ١٠ عدد بیل؛ ٨ عدد کلنگ؛ یک دستگاه لودر؛  ٨ عدد موبایل؛ ٦ قبضه کلاشینکوف به همراه   مهمات ٢ قبضه آرپیجی؛  ٣ قبضه خمپاره  انداز و دو تانک آبرامس کشف و ضبط کنند.
وزارت اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری این پیروزی بزرگ را به آن حضرت تبریک گفته از درگاه حق برای ولی امر مسلمانان جهان و حومه(کهکشان راه شیری ) عمر طولانی مسالت میدارد.   مهدی محمدی 

 

برو به آدرس