بیانیه‌ی شبکه‌ سراسری انقلاب زن زندگی آزادی
از طرف مردم ایران و رو به جمهوری اسلامی

 

به نام انسانیت، برابری و آزادی

ما در شبکه‌ی سراسری انقلاب «زن زندگی آزادی» که شامل تشکل‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و گروه‌های مبارزاتی شهری و محله‌ای زنان و جوانان سراسر کشور است، در آستانه‌ی تحولات جدید منطقه‌ای، مشخصا احتمال تشدید درگیری‌های نظامی بین اسرائیل و جمهوری اسلامی و گسترش جنگی فراگیر، این بیانیه را مستقیما رو به جمهوری اسلامی صادر می‌کنیم.

جمهوری اسلامی با ادامه‌ سیاست‌های سرکوب‌گرانه و جنایت‌بار، فساد و اختلاس و چپاول منابع و ثروت‌های مردم، جامعه را به آستانه‌ فروپاشی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی رسانده است. هرگونه درگیری نظامی و جنگ‌افروزی از سوی رژیم اسلامی، به هر بهانه و هدفی، در وهله اول تلاشی است برای تغییر دادن صورت مسئله‌ اصلی، یعنی مبارزه‌ی ما مردم برای سرنگونی این حکومت.

جمهوری اسلامی از طریق جنگ‌افروزی می‌کوشد تا بر خواسته‌های حق‌طلبانه‌ ما سرپوش بگذارد و در تقابل با انقلاب «زن زندگی آزادی»، دست بالا پیدا کند.

ما به صراحت اعلام می‌کنیم این حق ماست که از جمهوری اسلامی به ستوه آمده باشیم، حق داریم از تضعیف و آسیب دیدن این حکومت و سران آن و از کشته شدن چهره‌های وابسته به آن و جنبش اسلام سیاسی، خرسند باشیم و شادمانی کنیم. با این‌ حال، تأکید می‌کنیم که تنها راه رهایی ما مردم ایران از این وضعیت، گسترش اعتراضات و اعتصابات سراسری و برپایی اعتصاب عمومی است.

ما مردم ایران بارها نشان داده‌ایم که با اتحاد، همبستگی و مبارزه‌ جمعی، می‌توانیم رژیم جنایتکار اسلامی را به عقب برانیم و مسیر آزادی و برابری را هموار سازیم. ما بر بستر سرنگونی و در دو سال گذشته بر بستر انقلاب «زن زندگی آزادی» این مسیر را پشت سر گذاشته‌ایم.

ما همچنان این مسیر را در هر شرایطی، چه با تشدید درگیری‌های نظامی و وقوع جنگ و چه با افزایش بحران‌های داخلی که مسبب آن جمهوری اسلامی است، ادامه خواهیم داد. ما مردم آزادی‌خواه، چه در داخل و چه در خارج از کشور، هدفی واحد داریم: سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی. از این رو، از همه‌ بخش‌های جامعه، از دانشجویان، دانش‌آموزان، زنان، جوانان، ال‌جی‌بی‌تی‌کیو پلاس‌ها، آتئیست‌ها و از تمامی فعالان انقلاب «زن زندگی آزادی»، همچنین از کارگران در همه‌ی بخش‌ها، بازنشستگان، معلمان، پرستاران و کادر درمان، پزشکان، وکلا، ورزشکاران، نویسندگان و هنرمندان، کسبه و بازاریان دعوت می‌کنیم تا با گسترش اعتراضات و سازماندهی اعتصابات سراسری و پیشبرد مبارزه برای اعتصاب عمومی، مسیر انقلاب جاری را با قدرتی بیش از پیش ادامه دهند.

همچنین، ایرانیان آزاده‌ی خارج از کشور را به گسترش اعتراضات سراسری و جهانی علیه جمهوری اسلامی، برای انعکاس خواسته‌ها و صدای مردم ایران، برای قرار دادن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی و بایکوت جهانی جمهوری اسلامی و برای تداوم انقلاب «زن، زندگی، آزادی» فرامی‌خوانیم.

این پاسخ ما به شرایط حساس کنونی است. کلید تغییرات بنیادین، با رویکردی انسانی، هم برای خودمان و هم مردم کل خاورمیانه در دستان ماست. با ادامه‌ مبارزه و پیشبرد انقلابمان، می‌توانیم و باید به کار این رژیم جنایتکار پایان دهیم. پیروزی از آن مایی است که برای انسانیت، برابری، آزادی، رفاه همگانی، مدرنیسم و سکولاریسم مبارزه می‌کنیم.

با قدرت به پیش!
جمهوری اسلامی نابود باید گردد
پیروز باد انقلاب زن، زندگی، آزادی