presspersia.com:

دردپی دیدار کاترین اشتون با عده ای از فتنه گران و ضد انقلابیون ؛ جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام ، شرایط جدید ورود هیاتهای اروپایی به ایران را به این شرح اعلام می نماید.

1 – کلیه اعضای هیئتها ی اروپایی میبایست معتقد به ولایت مطلقه فقیه باشند .

2 – هیئتها ی اروپایی موظف هستند پس از ورود به ایران با حضور در مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره ضمن خواندن فاتحه و نثار گل به آن امام عظیم الشان ادای احترام کنند .

33- هیئتهای اروپایی موظفند وصیت نامه ی سیاسی ، عبادی ، اقتصادی ، اجتماعی وفکاهی حضرت امام خمینی قدس سره شریف را خوانده و به آن عمل کنند .

4 – کلیه اعضای هیئتهای اروپایی موظفند با خانواده شهدای هسته ای ملاقات کرده و ضمن ابراز هم دردی با آنان از آمریکا و اسرائیل اعلام انزجار کنند .

5 – در صورتی که حضور هیئتها ی اروپایی مصادف با ایام مبارک دهه فجر باشد هیئتها ی اروپایی مکلف به حضور در راه پیمایی پر شکوه و دشمن شکن 22 بهمن میباشند .

6 – در صورت تماس اصلاح طلبان فتنه گران ومنافقان با هیئتهای اروپایی؛ آنها موظفند مراتب را سریعا به مقامات جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند .

7 – هیئتها ی اروپایی موظف به سفر به مناطق جنگی با کاروان راهیان نور میباشند .

در صورت بازگشت هیئتها ی اروپایی از مناطق جنگی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر هدایایی به رسم یاد بود اعم از چفیه و لوح تقدیر به آن عزیزان اعطا میگردد. مهدی محمدی 

برو به آدرس