"بی‌حجابی" میشل اوباما بحث‌های گوناگونی را در شبکه‌های اجتماعی بويژه توییتر برانگیخته و حواشی‌ای را به همراه داشته است. روزنامه واشینگتن پست می‌نویسد: «میشل اوباما روسری یا چادری بر سر نداشته است. کاری که در عربستان سعودی نامتعارف است. این کشور یکی از معدود کشورهایی است که در آن از زنان انتظار می رود موهای خود را بپوشانند و بیشتر زنان عربستان سعودی نقاب بر چهره دارند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تلویزیون عربستان، تصاویری از چهره‌ی بی‌حجاب خانم اوباما را به شکلی تار و محو نشان داده است. علاوه بر این، تصویر میشل اوباما در هیچ یک از تصاویری که از سوی خبرگزاری‌های رسمی عربستان منتشر شده است، موجود نیست."

خدا بسر شاهده که مدتی است مانند بسیاری دیگر از  سیاست مماشات حاج اوباما در قبال فاشیست های اسلامیست "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن سوپر زن ستیز حسابی مأیوس شده، ولی، اینکاری که میشل اوباما، بانوی اول آمریکا، در دیدار از عربستان کرد را هم نمیتوان بدون دست مریزاد گذاشت.

رند فرزانه شیراز فرماید:

عیب می جمله چو گفتی هنرش نیز بگو

نفی حکمت مکن از بهر دل  عامی چند

ایکاش آن زنان سیاستمدار  اروپایی که  حجاب زورکی پوشیده میروند ایران اندکی از فهم، شعور و شجاعت بانو اوباما در آنان حلول کند و با استدلالات بسیجی خرکن  به توحش زن ستیزی حجاب زورکی تمکین نکنند.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. در فرهنگ زن ستیزان، بی حجابی معادل برهنگی میباشد.