مدتی بود که وکلای ترامپ تقاضای یک نشست اضطراری در Mar-a-Lago را کرده بودند. پرونده های قضائی ترامپ هر روز قطور تر میشدن و ترامپ هم میخواست مثل یک خروس جنگی با دادستان ها و قضات و شاهد های عینی و خانواده هاشون بجنگه و بهشون بد و بیراه بگه و تهدید شون کنه. از اون بدتر هم, چند ماهی بود که پول وکلا پرداخت نشده بود و ترامپ میلیون ها دلار بدهکار بود و برای پرداخت امروز و فردا میکرد. وکلا هم متوجه شده بودن که ترامپ بر خلاف آنچه که میگه پول مولی تو دستش نیست.

بالاخره چند روز پیش ملاقات در Mar-a-Lago انجام شد. حدود ۲۰-۳۰ تا وکیل و Jared Kushner داماد ترامپ در جلسه حضور داشتن و بعد از گوش کردن به اراجیف ترامپ, یکی از وکلا مسئله اصلی رو مطرح کرد.

- ببین آقای ترامپ, شما الان ۵۰ میلیون دلار به همه ما بدهکاری و از روند این پرونده ها هم مشخصه که حالا حالا ها این پرونده ها ادامه خواهد داشت. طرفدار های شما هم یا یک مشت بی بضاعت هستند که هرچند وقت یکبار ۵ دلار و ۱۰ دلار میفرستن و یا اینکه میلیاردر هستن و منتظرن که ببینن که اگر انتخابات رو بردی و مالیاتشون کم کردی, آنوقت بهت پول بدن, ولیکن ما نمیتونیم اونقدر منتظر بشیم. چرا از پوتین و یا بن سلمان پول نمیگیری؟

داماد ترامپ پرید وسط:

- من با بن سلمان صحبت کردم و خلاصه حرفش این بود که از وقتی که "رونالدو" و "نیمار" و بقیه فوتبالیست های گران قیمت رو آورده عربستان دیگه پولی نمونده که بخواد دست و دلبازی کنه. پوتین هم که زیر تحریمه و در گیر جنگ و از این پول ها نداره. ولی من چند تا ایده دارم. چند روز پیش با نتانیاهو صحبت میکردم و میگفت که بعد از اینکه "بایدن" بره و فشار ها کم بشه, میتونیم از شر فلسطینی های غزه راحت بشیم و اون منطقه رو حسابی ویلا سازی کنیم و با توجه به اینکه منظره دریا مدیترانه رو هم داره میتونیم کلی پول بسازیم که البته سهم ما رو هم کنار خواهند گذاشت.

وکلا فوری اعتراض کردن و گفتن که "وعده سر خرمن" بدردشون نمیخوره. داماد ترامپ ادامه داد.

- چند وقت پیش, یکی از دوستان ایرونی که به بیت رهبری نزدیکه, پیشنهاد جالبی داد. گفت که چون ترامپ اهل معامله و بده و بستونه, رژیم و رهبری حاضرن که وارد معامله بشن و به عنوان پیش پرداخت با تغیر اسم "برج میلاد" به "برج ترامپ (Trump Tower)" چندین میلیون از پولهای مسدود شده در آمریکا رو به ترامپ بدن. مهم تر از اون هم رژیم با فروش نفت قاچاقی به چین و هند, کلی پول داره و آماده خرج کردنه. این رژیم همانطوری که خمینی گفت حاضره برای بقای خودش خدعه کنه.

- خدعه یعنی چی؟

- یعنی فریبکاری!

- پس ترور قاسم سلیمانی چی شد؟ اینها که کلی از دست ما مگسی شده بودن و خط و نشون میکشیدن.

- نه بابا, باور تون نشه. دوست ایرونی من با بیت رهبری صحبت کرد و میگه که آقا مجتبی خیلی هم خوشحال شد که از شر سلیمانی راحت شد و میتونه بعد از باباش بی درد سر ولی فقیه بشه. ببینین, برنامه ما اینه که پس فردا, روز کسوف, وقتی که خورشید در آمریکا پشت ماه رفت و همه جا تاریک شد, بگیم که ایرونی های مقیم امریکا که طرفدار ترامپ هستن و آمریکایی های فرقه MAGA, چهره ترامپ رو در ماه دیدن و معتقدن که ترامپ داره میاد و آخوند های تو ایرون هم که خرافاتی هستن, باورشون میشه. آقا خامنه ای هم میان و میگن که ترامپ توبه کرده و با ماست و همه چیز ماست مالی میشه!

ترامپ از این طرح خوشش اومد و گفت.

 - تازه من میتونم قرآن ویژه ترامپ رو هم چاپ کنم و مثل انجیل دونه ای ۵۹.۹۹ دلار بفروشم!

- فکر اون رو هم کردیم. بجای قرآن, توضیح المسائل خمینی رو با پیش گفتار شما چاپ میکنیم و دونه ای چند میلیون تومان میفروشیم!

ترامپ از شنیدن "چند میلیون" گل از گلش شکفت و دستور اجرای برنامه رو صادر کرد!