استبداد تحمل تشكل مستقل و معتبر فعال سراسرى را ندارد

 

ابوالفضل قدیانی

روز دوشنبه دوم تيرماه خبر دستگيري شرمين ميمندي نژاد بنيانگذار جمعيت خيريه امام علي، مرتضي كي منش و كتايون افرازه دو تن از مسئولان اين جمعيت و پلمپ دفتر جمعيت خيريه توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اعلام شد .

جمعيت خيريه اي كه طي دو دهه فعاليت يك موضع سياسي هم اتخاذ نكرد. نهادي كه تمام توان و انرژي خود را مصروف خدمت به بينوايان، درماندگان و مستضعفان مي كرد و بار عظيمي را براي تخفيف درد و رنج مادي و معنوي مظلومان تهي دست به دوش مي كشيد . در اين مسير شريف و انسان نواز هزاران نفر جمعيت خيريه را همراهي مي كردند و ياري مي رساندند . هر جا زلزله و سيلي رخ مي داد جمعيت در آنجا حاضر و كمك رساني مي كرد . در سيل سال گذشته بسيار فعال ظاهر شد .

از آنجا كه نظام سركوبگر استبداد ديني و رئيس آن علي خامنه اي تاب تحمل هيچگونه جمعيت، گروه و تشكل مستقل و معتبر فعال سراسري را ندارند جمعيت نيكوكار و غير سياسي امام علي را هم نتوانستند تحمل كنند .

مستبد امروز ايران و اصحاب استبداد در اين روزها به شدت هراسان و مضطرب از حركت اعتراضي مردم و اوج گرفتن جنبش مسالمت جو و خشونت پرهیز آزادي خواهانه، عدالت طلبانه، ضد ظلم و اختناق به سر مي برند. جمعيت امام علي با تلاش وافر خود در كمك رساني به محرومان سرمايه و اعتبار اجتماعي قابل توجهي بدست آورده است . علي خامنه ای و بازوان سركوبگرش نگرانند كه اين سرمايه اجتماعي روزي به سرمايه سياسي تبديل شود و از اين طريق خطري متوجه نظام سلطه گردد چرا كه خودكامگان همواره در ترس و وحشت از دست دادن قدرت، روزگار مي گذرانند لذا از ترس مرگ دست به خودكشي مي زنند. اين سركوب ها و پرونده سازي ها ،اين گسترش سیستماتیک فساد ، اين احكام ظالمانه كه توسط دادگاه هاي غير قانوني وفرمايشي و قضات دست نشانده صادر مي شود از جمله حكم اعدام سعيد تمجيدي ، محمد رجبي و امير حسين مرادي سه جوان مظلوم بي پناه از دستگير شدگان خيزش مردمي آبان ٩٨ كه به فرمان مستبد امروز ايران علي خامنه اي به شيوه اي بيرحمانه و خونبار سركوب و حداقل به (اعتراف حكومت )صدها نفر كشته شدند كه البته آمار حقيقي بيش از اينهاست .

اين ها و ده ها و صدها نظير اين ظلم ها و بيدادها نوعي خودكشي است كه نظام نامشروع ولايي آن را مدام تكرار مي كند چرا؟ چون در ميان مردم منفور و فاقد پايگاه است و نيز گرفتار تناقضات خود ويرانگري است كه از آن گريز و گزيري ندارد . اقتضاي حكومت هاي استبدادي ، ايدئولوژيك، مادام العمر ضدعلم و توسعه ، ناكارامدي ،سوء مديريت مزمن ، مخالفت با شايسته سالاري و روي آوردن به حامي پروري، پخش رانت و بكار گماردن افراد فاسد ،سالوس ومتملق است همچنان كه به عيان شاهديم لذا قادر به حل هيچ مشكلي از مشكلات عديده اي كه خود ساخته است نبوده و نخواهد بود.از یک سو نارضایتی،استیصال ،انزجار و خشم مردم روز افزون گردیده است ‌.

از سوی دیگر خود كامهٔ ايران به هيج وجه نمي خواهد دست از اين قدرت جهنمي بردارد لاجرم براي بقاي سلطهٔ غاصبانه ي خود بر اين ملت و كشور به معترضان و مخالفان و منتقدان هجوم می برد و سركوب را شدت مي بخشد و به منظور زهر چشم گرفتن و ايجاد رعب و وحشت در راستاي استراتژي نصربالرعب تلاش مذبوحانه اي به كار مي برد شاهد زنده ي آن همين سخنان محمد رضا حبيبي رئيس دادگستري اصفهان پیش از خطبه های نماز جمعه مبني بر حكم اعدام ٨ نفر از دستگير شدگان خيزش اعتراضي آبان ٩٨ كه هراس از جنبش اعتراضي مردم سر تا پاي سخن وي را فراگرفته بود .

قطعا اعدام محكومان دادگاه هاي فرمايشي غير قانونى و جنايتى است آشكار . اين اقدامات و تهديدات رسوا به داد نظام استبداد دينى و رئيس آن علي خامنه اى نخواهد رسيد بلكه آنان را بيشتر در باتلاقى كه افتاده‌اند فرو خواهد برد و پرونده‌ای سیاه تر و قطور تر از قبل برایشان باقی خواهد گذاشت .آنچه آوردم همه تکرار مکرر است چون درد محرومان،تهیدستان،غارت شدگان و ستمدیدگان مکرر است.

باز تکرار می کنم علی خامنه‌ای و نظام جمهوری اسلامی به دلیل اصلاح ناپذیر بودن و تحمیل هزینه‌های کمرشکن به ملت ایران که بخش اعظم آن غیر قابل جبران است باید بروند .

مستبد امروز ایران اگر برای حفظ حکومت نا مشروع و غاصبانهٔ خود سماجت ورزد مردم با قیام خود او و نظام جمهوری اسلامی را کنار خواهند گذاشت و حکومت جمهوری دموکراتیک سکولار تشکیل خواهند داد اما کم هزینه ترین و مسالمت‌آمیز ترین روش تغییر حکومت کنار رفتن داوطلبانه علی خامنه ای و برگزاری رفراندوم تغییر نظام و جایگزین شدن نظام جمهوری دموکراتیک سکولار می باشد .به امید روزی که کشور و ملت ایران از شر مستبد و استبداد و اصحاب آن خلاص شوند.