نه دوتا و سه تا، یک عدد گیج اللهی ملی-مذهبی پیدا کنید که در کردار و گفتار سیاسی دچار تناقضات علنی نباشد.

ابراهیم یزدی که دیروز در ازمیر ترکیه درگذشت آخرین سرکردۀ این گیج اللهی ها بود که بسیاری از آنان در به قدرت رساندن و تحکیم حاکمیت فاشیسم دینی زور زدند و بعد از قبضۀ قدرت توسط آخوندها از دایرۀ قدرت بیرون انداخته شدند و حالا کارشان شده جا انداختن واژۀ شتر گاو پلنگ "روشنفکر دینی" ماله کشی کارنامۀ ننگین و زور زدن برای "اصلاح" و تداوم حاکمیت فاشیسم دینی.

اشتباه نشود، همانند حزب خائن توده ساخته و پرداختۀ شوروی که در کادر آن انسانهای شریف، اگرچه هالو، هم بوده اند، در بین گیج اللهی های ملی-مذهبی هم انسانهای شریف، اگرچه بسیار هالو،  وجود داشته و دارند.

مانند حزب خائن توده و مرگ کیانوری مزدور، اکنون با مرگ یزدی کادر گیج الهی های ملی-مذهبی یتیم شده اند. باشد که اینان از واکنش ایرانیان به مرگ یزدی درس عبرت گرفته، از فرصت استفاده کرده، خانه تکانی تشکیلاتی و فکری کنند که این ره میروند منتهی به ناکجا آباد است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

 

این هم ماله کش حرفه ای بی بی سی و دلخستۀ لابی نایاک فاشیست های اسلامیست که از ابراهیم یزدی یک مبارز دموکراسی ساخته که میگوید نظام شاه بدلیل رفتار مقامات آن اصلاح ناپذیر و حاکمیت فاشیسم دینی اصلاح پذیر است: