یکی از دست آوردهای انقلاب بدعاقبت در ایران، ایجاد مشاغل گوناگون برای انواع  و اقسام فاطی جات میباشد. در بین این خیل زحمت دهنده، بدلیل تعداد و نیاز روزانه به حضور آنان در گشتهای گزمه ها، فاطی کماندو مشهور ترین میباشد.

البته همواره نباید از دیگر اقسام  فاطی جات غافل بود که شامل فاطی فیلسوف هم میشود.

به این خبر توانا در بارۀ  واکنش عشرت خانوم، فاطی فیلسوف (عکس سمت چپ) فاشیست های اسلامیست "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن به کمپین "چهارشنبه‌های سفید"  بانوان آزادۀ ایرانی مخالف لحاف-پیچ حجاب زورکی نظری بیاندازید و از قدرت استدلال او لذت مرکب ببرید که تن دادن به حجاب زورکی را با مراعات قوانین رانندگی، نرده های میان جاده و سیگار نکشیدن در پمپ بنزین  یکسان میداند:

" کمپین چهارشنبه‌های سفید یا کمپین فاطمیون؟

جمعی از شبکه های خبری پیشنهاد دادند به جای چهارشنبه‌های سفید باید کمپین چهارشنبه‌های فاطمیون راه اندازی شود تا با هشتگ من حجاب را دوست دارم،‌ معترضان به حجاب اجباری را ساکت کنند.

عشرت شائق نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی در خبرگزاری تسنیم نوشته: باخبر شدیم ضدانقلاب با همراهی رسانه‌های معاند، کمپینی رو راه‌اندازی کردن به نام چهارشنبه های بدون حجاب، یا چهارشنبه‌های سفید. برنامه‌شون اینه که در روزهای چهارشنبه با پوشیدن شال یا دستبند سفید اعتراضشون رو به قانون حجاب در کشور نشون بدن و یک نافرمانی مدنی را شکل دهند.

اگر قرار باشه ساکنین یک کشور با توجه به میل و ذوق خود زندگی کنند و قوانین را نادیده بگیرند شاهد هرج و مرج می‌شود و هزینه سنگین اجتماعی در بر دارد.

در این مورد به چند مثال از میل‌های برخی افراد جامعه بپردازیم:

از فردا شیفتگان سرعت و عشق فرمان خودرو اعلام کنند که دوشنبه‌های بدون محدودیت سرعت در بزرگراه‌ها داخل شهرها و اتوبان‌های بین شهری، سه‌شنبه‌های رانندگی بدون چراغ قرمز، شبهای سه‌شنبه رانندگی بدون نور، سه‌شنبه‌ها صبح ویراژ موتورها، پنج‌شنبه‌ها رانندگی در خطوط ویژه اتوبوس، و جمعی دیگر اعلام کنند روزهای شنبه حرکت در شهر بدون نرده‌های بین خطوط خیابانی یا حرکت در خیابان بدون پل عابر پیاده و...

هیچ تفاوتی بین کسی که از چراغ قرمز رد شده و موجب تصادف زنجیره‌ای شده با کسی که قانون حجاب را زیر پا بگذارد و قانون‌شکنی کند یا در پمپ بنزین به‌دلیل استعمال دخانیات موجب آتش‌سوزی و خسارت به اشخاص بشود، نیست،..."

از این همه قدرت استدلال فاطی فیلسوف کیف کردید، عمراً اگر سقراط، ارسطو، افلاطون و مابقی فلاسفه عالم جمع بشوند بتوانند  به گرد توانایی عشرت خانوم برسند. 

از واکنش فاشیست ها بخوبی مشهود است که کمپین جدید  بانوان آزادۀ ایرانی راه درستی در پیش گرفته، دست تک تک  زنان و مردان سفید پوش مریزاد.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

تبریک