پس از سخنرانی ترامپ و اعلام تغییر سیاست آمریکا در قبال کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی در ایران؛ نازنینان همیشه غایب از صحنۀ دفاع از قربانیان فاشیست ها که در صدر همه ملت ایران است و بعد، ملت سوریه، یمن، عراق، افغانستان و ....وارد گود شده اند.

عده ای به مستمسک درد خلیج فارس است و نه نام مجعول "خلیج عربی" که ترامپ از آن در سخنرانی خودش ضد کلیت حاکمیت فاشیسم اصلاح ناپذیر، توسعه طلب و جنگ افروز دینی ایرانی کُش و ایران ویران کُن  استفاده کرد و عده ای هم بنام  دفاع از ایران به پشتیبانی از سپاه پاسداران که مشخصاً توسط ترامپ هدف قرار گرفت قد علم کرده اند و میگویند "من هم سپاهی هستم".

البته اینکه همین سپاه پاسداران است که اقتصاد ایران را قبضه کرده، ایرانیان را سرکوب خونین میکند و در کشورهای دیگر جنگ افروزی و دشمن تراشی برای ایرانیان میکند از جزئیاتی است که نازنیان وارد آن نمیشوند.

به عبارت دیگر، برای این نازنیان، به کوری چشم ترامپ؛ "من هم سپاهی هستم" ارجحیت دارد، منافع ملی ایران، سیه روزی ایرانیان و مابقی داستان پُر آب چشم که همگان دانند آمران آن کلیت حاکمیت فاشیست های اسلامیست و عاملان هم سپاه پاسداران آنان و زیر مجموعه های آن مانند بسیج و لباس شخصی ها میباشد راه به دهی نمیبرد.  

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

نوشتۀ ف.م. سخن را هم از دست ندهید