سالهاست که ایرانیان مخالف، با مماشاتگران اشتباه نشود، بخاطر سیاستهای یکجانبه و طرفدارانه از جناح "اصلاح طلب" فاشیست های اسلامیست ایرانی کُش و ایران ویران کُن، از رادیو  فردا بنام رادیو خاتمی و صدای آمریکا را هم با همیندست القاب یاد میکنند.

وابستگی مستند بسیاری از کارمندان "خبرنگار" نمای بخش فارسی صدای آمریکا به توهم اصلاح پذیری فاشیسم حاکم بر ایران و سابقۀ رابطۀ کاری سردبیر آنجا،منظرپور، با باند رفسنجانی و لابی نایاک، از جمله شواهد این ادعا میباشند.

بالا از نوشتۀ شش ماه پیش میباشد، از آنزمان منظرپور از صدای آمریکا اخراج شده و حالا برای شبکۀ جدید فارسی زبانی که گویا پولش را عربستان میدهد در انگلستان مشغول بکار گشته.

اکنون با نزدیک شدن زمان تعیین ریاست جدید بنگاه سخن پراکنی آمریکا موسوم به بی بی جی BBG از سوی ترامپ، خبر از فشارها برای خانه تکانی اساسی در صدای آمریکا و رادیو فردا میرسد.

هفتۀ  پیش فعالان سیاسی ایرانی از طیف های مختلف در همایش " ما شورای مردمی " که در ساختمان کنگره آمریکا برگزار شد از جمله خواهان تغییرات اساسی در رادیو فردا و صدای آمریکا شدند.

دیروز هم،  سهراب احمری، ستون نویس وال استریت ژورنال، که به معتبرترین روزنامه آمریکا شهرت دارد، در  سرمقاله ای با اشاره به بیراهه رفتن و به فراموشی سپردن وظیفه خبر رسانی توسط رادیو فردا و صدای آمریکا به همین موضوع پرداخته بود.

به عبارت دیگر؛ خانه تکانی در صدای آمریکا و رادیو فردا در راه است، باشد که نقطه عطفی باشد بر پایان باند بازی، "اصلاح طلب" بازی و جولان لابیگران فاشیسم دینی مانند نایاک.

باشد که همانند رادیو اروپای آزاد که در آزادی کشورهای زیر یوغ شوروی نقش مهمی داشت؛ رادیو فردا و صدای آمریکا هم به انجام وظیفۀ اصلی خود باز گردانده شوند.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. به اینجا ، اینجا، اینجا و اینجا هم سرکی بکشید.