اگر قرار باشد که زن ستیزی مزمن، دهان دریدگی روزمره، فساد نهادینه، ریا کاری، خشونت عریان ...  مقامات ریز و درشت حاکمیت ۳۵ سالۀ فاشیست­های "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن را در یک واژه خلاصه کرد، لات سالاری در صدر فهرست قرار دارد.

تازه ترین شاهد مدعا؛ گزارش خودنویس:

" ماجرا از این‌جا آغاز شد که محمود کریمی، از مداحان مشهور تهران، ساعت ۳ بامداد روز پنجم دی ماه در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف می‌کند.

این تصادف به مشاجره و درگیری لفظی می‌کشد. سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند، گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می‌شود چرا که محمود کریمی و هم‌راهانش که در خودروی تویوتا بودند کلت کشیده و پنج تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می‌کنند.

بعد از تیراندازی جناب مداح و هم‌راهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی‌کند."

 تنها راه رهایی از نکبت لات سالاری، تحریم فروش نفت متعلق به مردم ایران میباشد که لاتها و لابی گران آنان با سرقت آن به سرکوب ایرانیان و تداوم سیه روزی ایران ادامه میدهند.

دور نیست؛ رهایی اصلاً دور نیست.

 

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

 

پ.ن.  پیش از انقلاب خوش عاقبت، لاتهای تلکه کار به چاقو ضامن­دار ، زنجیر و پنجه بوکس مُسلح بودند. حالا  که میلیاردر شده اند، به سلاح کمری، یوزی و کلاشینکف دولتی. از قرار ، حاج آقا حسن میرکاظمی (رعیت)، همدست بابک زنجانی، هم در این هفت تیر کشی همراه نور چشمی  خامنه‌ای، حاج آقا کریمی بوده.  عکسهای دیگر در اینجا

محمود کریمی به روایت تصویر :محمود کریمی؛ از کلاه شاپو تا لباس خاکی

محمود کریمی به روایت تصویر :محمود کریمی؛ از کلاه شاپو تا لباس خاکی