در ایران بلای آخوند زده، تماشای سیه روز شدن ایرانیان و تاراج علنی حیثیت و ثروت ملی آنان توسط حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی ایرانی کُش و ایران ویران کُن به عزای عمومی تبدیل شده.

به گمان من، میشود پس از رهایی از شر فاشیسم دینی با عظم ملی، خردمندی و بکارگیری علم آب رفته را به جوی بازگرداند، ولی تنها ثروتی که احیا شدنی نیست جانهای شیرین ایرانیان است که این فرقۀ تبهکار هر روز و ساعت میگیرد.

یکی از ایرانیانی که جانش بخاطر ستم فاشیست ها در خطر از دست رفتن است بانو نسرین ستوده وکیل حقوق بشر میباشد که هم خودشان وهم یار و همسرشان رضا خندان به اسارت گرفته شده و در اعتراض به این بی عدالتی بانو ستوده در اعتصاب غذا هستند.

ایران و ایرانی به آزادگانی مانند بانو نسرین ستوده نیاز مبرم دارد، بازسازی، آبادی و خوشبختی پس از رهایی از نکبت ساری و جاری در قید وجود چنین ایرانیان است. بانو نسرین ستوده برای احیاء اعتلای ایران اعتصاب غذا را بشکن.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. برای نمونه به اینجا، اینجا و اینجا هم سرکی بکشید.