در دو سوی خیابان امام رضا،  از میدان برق تا زیارتگاه امام رضا، ده ها هتل پنج ستاره، مسافرخانه و تایم شرینگ (مالکیت زمانی) قرار دارند. بسیاری از مدیران این اماکن تأیید کردند که سئوال مشترک گردشگران عراقی در باره  محل پیدا کردن کارگران جنسی [روسپیان] است.

بسیاری از هتلداران و مغازه‌داران شماره تلفن علیرضا را به متقاضیان عراقی می‌دهند. علیرضا میگوید: آقا، این خواستۀ تنهاعراقی‌ها نیست. در برنامه هر سفر خوب، سکس جزء فراموش ناشدنی است.

علیرضا توضیح می‌دهد که میانگین قیمت برای گذراندن یک شب با زنانی که او با آنها کار میکند، بین دو تا سه میلیون ریال[۷۰ تا ۱۰۵ دلار] است. بعضی از مشتریان پولدار زن را برای یک هفته میبرند. برای مثال، ممکن است آنها یکی از دختران را با خود به شیراز و شاید شمال به دریای مازندارن یا اصفهان و اینجور جاها ببرد. دختران برای یک هفته بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون ریال مطالبه  می‌کنند.

بالا بخشی از گزارش چند روز پیش روزنامه گاردین انگلیس با این تیتر است "زیارت، غذا، سکس و پارک آبی در شهر مقدس مشهد"

 بدلیل پوششی که برخی از رسانه های ماهواره ای ایرانیان در خارج کشور به این گزارش گاردین داده اند، در چند ساعت پیش پاتک ماستمالی و انکار حضرات درسایت های "خبری و تحلیلی" آنان آغاز شده است.

البته این اولین بار نیست که موضوع زیارت آمیخته با  سکس‌توریسم در ایران مطرح میشود. چند سال پیش خبرنگاری وابسته به جناح "اصلاحات" در آنزمان شاخ شکسته در باره همین فاجعه در شهر زیارتی قم گزارشی میدانی نوشت که منجر به گرفتاری او و سرانجام فرار به غرب شد.

بالا از نوشته ای است که سه سال پیش تقدیم شد. سال گذشت هم در نوشتۀ دیگری این نقل قول از آیت الله علم الهدی، سلطان خراسان تقدیم شد:

"کنار گنبد امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار کرد، این خلاف حیثیت و هویت این شهر است، تو کنسرت می‌خواهی، مشهدی نباش، برو یک شهر دیگر زندگی کن، اگر یک آدمی می‌خواهد در یک شهری زندگی کند، در عیاشی هاش آزاد باشد، در عملیات فرهنگی‌اش آزاد باشد، در تفریح و خوش‌گذرانی‌اش آزاد باشد، چرا یک شهر زیارتی را انتخاب کرده؟ این شهر را انتخاب کرده که زوار این شهر را بچاپد. خب برو جای دیگر زندگی کن، چرا اینجا داد و فریاد راه می‌اندازی و چانه‌زنی می کنی، هرروز یک کمپین راه می‌اندازند، این کمپین‌ها و دار و دسته‌ها، اردوکشی بر ضد امام رضا(ع) است، این مقابله با حرم امام هشتم (ع) است... این شهر آنقدر عاشق امام رضا دارد که نمیگذارد شما در برنامه ریزی هاتون یا در عیاشی هاتون آزاد باشید..."

 شوربختانه صنعت سکس توریسم در مشهد به امری عادی تبدیل شده که خود فاشیست های اصلاح ناپذیر  اسلامیست ایرانی کُش و ایران ویران کُن هم در بارۀ آن ویدیو منتشر میکنند:

به عبارت دیگر؛ مشهد، شهر عیاشی و سکس‌توریسم  "زوار" غالباً عرب است و شده تایلند خاورمیانه، ولی کنسرت برای مشهدی ها ممنوع.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

کاریکاتور بالا؛ توکا نیستانی