بانو شیرین عبادی، تنها ایرانی برندۀ جایزۀ نوبل، در مصاحبۀ اخیر خود از شرکت کردن در برنامۀ لابی نایاک (ویدیو ↓) اظهار تأسف کرده و از جمله گفته:

"وقتی کردار و گفتار آنان را تجزیه و تحلیل میکنم، متوجه میشوم آنچه آنان میگویند نزدیکتر است به آنچه دولت میگوید تا آنچه مردم [ایران]خواهان آن هستند."

این بیانات  بانو شیرین عبادی موجب تعجب آنانیکه سالهاست بر اساس شواهد و مدارک انکار ناپذیر همدستی لابی نایاک و رئیس مادام العمر آن با حاکمیت فاشیسم دینی توسعه طلب، جنگ افروز، ایرانی کُش و ایران ویران کُن را مغایر منافع مردم ایران میدانند نخواهد شد.  

زمانی خواهد رسید، و آن زمان چندان هم دور نیست که لابی نایاک و همدستانش مجبور به پاسخگویی شوند، تا آن وقت باید به پافشاری برای به ثبت رساندن این  لابی فاشیست های اسلامیست تحت "قانون ثبت نام عامل خارجی FARA" در آمریکا ادامه داد.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

عکس بالا از این بلاگ پیشین؛ رهبر مادام العمر لابی نایاک با تیم فاشیست ها به سرکردگی حسین فریدون (سمت راست در عکس) از کهنه کاران سازمان بدنام اطلاعاتی فاشیست هاست، از  سلاطین تجارت ارز در ایران هم میپاشد و  داداش فریدون حسن روحانی شده است

پ.ن. به  اینجا، اینجا،   اینجا، اینجا و اینجا   هم سرکی بکشید.