اینکه سازمان تروریستی حزب الله لبنان ساخته و پرداختۀ حضرات حاکم بر ایران است امر پنهانی نمیباشد. "حزب‌الله لبنان در اوایل سال‌های ۱۹۸۰ و با الهام از ایدئولوژی اسلام سیاسی روح‌الله خمینی و حمایت گسترده سپاه پاسداران ایران در لبنان ظهور کرد."

 بجز هزینه تسلیحات، همدستی در سرکوب ایرانیان، عملیات تروریستی بین المللی و جنگ افروزی ها، همۀ هزینۀ زندگی تفنگچی‌های حزب الله  و فک و فامیل آنان بر دوش مردم ایران است.

سید حسن نصرالله، رهبر تروریستهای حزب الله  رابطه حضرات حاکم بر  ایران  با  حزب‌الله لبنان را هم‌چون "پدر و فرزند" توصیف کرده است.

به این عکسها از سایت دویچه وله خوب نگاه کنید، تفاوت فاحش بین پوشش دختران سازمان تروریستی حزب الله لبنان که به احتمال بسیار زیاد همگی به انحای گوناگون، مستقیم یا غیر مستقیم، نان خور مردم ایران هم هستند با آبجی های هم پیشۀ آنان در ایران گریز ناپذیر است.

سئوال:

چرا حضرات حاکم بر ایران به حق مُسلم انتخاب آزادانۀ پوشش دختران حزب الله لبنان که با پول مردم ایران زیر علم و کتل خمینی جانی سینه میزنند  احترام میگذارند  ولی زنان ایران را قانوناً نیمه بشر محسوب کرده و لحاف-پیچ حجاب زورکی میکنند؟

آیا داستان یک بام و دو هوا نیست؟

بالا نوشته ای است که دو سال پیش تقدیم شد. چند روز پیش پس از توحش بریدن سر محسن حججی،  عضو نیروی قدس سپاه پاسداران که در حال جنگیدن در یکی از جنگهای فاشیست های اسلامیست در منطقه بدست وحوش متقابل افتاده بود، همسر مقتول اعلام کرد که " محسن سرش رفت که روسری نره" (ویدیو ).

سئوالی که این اظهار نظر ایجاد میکند و فاشیست ها هیچگاه پاسخ نمیدهند آنست که پس چرا دختران سازمان تروریستی حزب الله یا بعثی های جانی در سوریه که ایران از مال و جان برایشان مایه میگذارد از پوشیدن لحاف-پیچ حجاب زورکی معاف بوده و حتی "روسری" هم نمیپوشند؟

اصولاً چرا باید در کشورهای دیگر جنگید تا حجاب زورکی در ایران حفظ شود و در خود آن کشورها بی حجابی آزاد باشد؟

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک