آی زور زدند، تا توانستند در فضای مجازی، بیشمار نشریات و رسانه های جورواجورشان خط و نشان کشیدند، تهدید علنی کردند، ارعاب و مابقی ماجرا، دست آخر:

"دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جریان رقابت‌های لیگ اروپا، با تیم پانیونیوس آتن مقابل مکابی تل‌آویو به میدان رفتند.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و احسان حاج‌صفی دیگر بازیکن تیم ملی، نود دقیقه در ترکیب تیم خود بازی کردند.

طبق گزارش‌های تصویری منتشر شده در رسانه‌های یونان، هنگام ورود اتوبوس باشگاه پانیونیوس به ورزشگاه، هواداران این تیم در اقدامی بی‌سابقه، دو بازیکن ایرانی را روی دست گرفته و به رختکن بردند.

محمدجواد عباباف مدیرکل حراست وزارت ورزش گفته است: «به هیچ عنوان این حرکت را تأیید نمی‌کنیم و مسلماً طبق مقررات با آن برخورد می‌شود. به احتمال بسیار زیاد شجاعی و حاج‌صفی از تیم ملی محروم می‌شوند ولی باید منتظر نظر نهایی مسئولان باشیم."

در طول نزدیک به چهل سال حاکمیت فاجعه بار و اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی، بیشمار ورزشکاران ایرانی مجبور شده اند از شرکت در مسابقات جهانی، منجمله المپیک، بدلیل یهود ستیزی حاکمیت کنار کشیده، ایران و ایرانیان را از افتخاراتی که میتوانستند کسب کنند محروم  و غالباً ضربه کاری هم به آینده ورزشی خود در سطح جهانی بزنند.

باشد که شجاعت در تابو فاشیست ها را شکستن توسط این دو ستارۀ فوتبال ایران پایانی باشد به این بلاهت حاکمیت که همواره مردم ایران به انحای گوناگون هزینۀ آنرا باید پرداخت کنند. آهای یهود ستیزان هار، تسلیت،  تسلیت.

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

عکس بالا؛  احسان ایران و آیل اسرائیل

پ.ن. یادمان نرود، اسرائیل، تنها دموکراسی خاورمیانه، دوست تاریخی، فرهنگی و متحد استراتژیک ایران است.