سنت بدخیمی است که قرنها گریبان ایران و ایرانی را گرفته و پس از انقلاب بدعاقبت که شریعتمداران مُعمم و مُکلا را سر همه خراب کرد بر شدت  و حدت مخرب آن بصورت فزاینده افزوده گشته.

صفت/لقب "آقازداه" به معنی فرزند مقامات ریز و درشت حاکمیت فاشیسم دینی که رانت موروثی دارند همان شازده دوران قاجار است با داشتن امتیازات به مراتب بیشتر.  

ولیکن نظر به اینکه این لشکر پُرشمار شازده جات فاشیست های اسلامیست وارثان سلطنت پدران خود در حاکمیت خان خانی هستند، لقب ولیعهد برای آنان گویا و مناسبتر میباشد.

مصطفی موسوی‌لاری (عکس ↑ با پاپاش)، آقازاده/ولیعهد آیت الله عبدالواحد موسوی‌لاری البته "اصلاح طلب" در واکنش به انتقادات ایرانیان به حرفهای حمیدرضا عارف، آقازاده/ولیعهد محمدرضا عارف صد البته "اصلاح طلب" که گفته بود "ژن و خون خوب" پدر و مادرش عامل موفقیت او در امور مالی بوده چنین گفته:

"کفتارها چند گاو وحشی را می‌ترسانند و ناگهان تمام گاوها شروع به دویدن می‌کنند. این در حالی است که اکثر گاوها اصلا نمی‌دانند موضوع از چه قرار است، یعنی نمی‌دانند از چه می‌گریزند و حال به کدام هدف می‌دوند. فقط همراه با بقیه می‌دوند و در این میان شاه محبوب خود را می‌کشند. موج‌های تويیتری که این روزها شکل می‌گیرد عجیب آدم را به یاد این سکانس می‌اندازد."

به عبارت دیگر؛ ایرانیان گاو هستند و آندسته از آنان که صدای مخالفت خود را با حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی بلند میکنند کفتار  میباشند و این آقازاده/ولیعهد ها هم بچه شیر (شاه) هستند.

 بنابر انبوهی از اسناد، مدارک و شواهد عینی انکار ناپذیر، فاشیست های اسلامیست "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن عین گله های کفتاران افتاده اند به جان ملت ایران و ایرانزمین، بنابراین قصد توهین نیست، بیان حقیقت محض است، آهای ولیعهد، کفتار باباته.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک