میگویند در ایران زنان قانوناً نیمه بشر محسوب گشته و طبق قوانین آپارتاید تحت تبعیض دائم میباشند. حقیقت ندارد،  تنها زنان ایرانی قانوناً در ایران نیمه بشر میباشند،این امر شامل زنان  غیر ایرانی در ایران  نمیشود.

میفرمایید مدرک نشان بده، بفرمایید:

"در حالی که زنان ایرانی حق ورود به ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات مردان را ندارند، در مسابقه فوتبال بین ایران و کره جنوبی، عده ای از زنان کره ای در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، در بین تماشاگران کره ای که سروصدای زیادی بر پا کرده بودند، زنانی نیز دیده می شدند که کره ای بودند. همچنین دو خبرنگار زن کره ای نیز برای پوشش این دیدار در ورزشگاه حضور داشتند (عکس ↑).

گفتنی است که در جشنواره موسیقی اصفهان نیز زنان کره ای روی صحنه رفتند و خواندند و نواختند، اما از حضور نوازندگان ایرانی عضو گروه های موسیقی در صحنه جلو گیری شد."

عرض نکردم؛ تنها زنان ایرانی هستند که قوانین آپارتاید در ایران برآنان تحمیل میشود، در مقایسه با زنان تحت ستم ایران، زنان دیگر کشورها در ایران خوشبخت میباشند.

هم اکنون زنان ایرانی بدلیل رفتن به استادیوم ورزشی برای تماشای مسابقات در اسارت میباشند. مصداق عینی: قربون برم خدا رو، یه بام و دو هوا رو.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک   

 

پ.ن. برای نمونه به اینجا هم سرکی بکشید. 

عکس  زنان خوشبخت برزیلی در ورزشگاه آزادی