"من اشتباهاتم را پذیرفتم؛ من خائن و وطن‌فروش نیستم. از آن‌ها که از اعدام و خفقان در ایران می‌گویند متنفرم. آن‌ها می‌خواهند جایزه حقوق بشر بگیرند. از رسانه‌های خارجی منزجر هستم. من مشکلات کشورم را به خارجی‌ها منتقل نمی‌کنم. تمام اشتباهاتم را پذیرفته‌ام."

بالا از گزارش "انصاف نیوز" به نقل از سید محمود علیزاده طباطبایی، "وکیل" غنچه قوامی است که " جمله‌ای را به دقت از روی دفتر خود به نقل از وی خواند".

طباطبایی در ادامه گفته: "اصلا در پرونده بحث والیبال مطرح نیست و اصلا جزو اتهاماتش شرکت در سالن والیبال نیست ولی متأسفانه یک‌سری از رسانه‌ها مسائلی را مطرح کردند و بزرگ‌نمایی کردند و پرونده را تبدیل به یک پرونده بین‌المللی کردند؛ در صورتی که این‌طور نیست."

برای یادآوری، پیشتر در نوشته ای عرض شد که غنچه قوامی (عکس ↑) دختر ٢۵ سالۀ  بریتانیایی-ایرانی لندن نشین در دیداری از ایران سعی کرد به تماشای بازی والیبال ایران-ایتالیا در استادیوم "آزادی"  برود.

زن است و  قوانین آپارتاید حضرات به غنچه چنین اجازه ای را نمیدهد. وعده وعیدهای لابیگران و مبلغان "دولت تدبیر و امید"  فاشیست های شریعتمدار "اصلاح طلب" و غیره  را باور کرده بود.  به اعتراض مسالمت آمیز دست زد (عکس ↓)، به اسارت گرفته شد.

خبر میرسد برای دهن کجی به آزادیخواهان که خواستار آزادی غنچه و پایان دادن به آپارتاید هستند، او را از  اسارتگاه اوین به قرچک منتقل کرده اند.

__________________

در صورت صحت خبر ابراز "ندامت"، شق القمر و فتح الفتوح وادار کردن دختر ساده دل لندن نشین وحوش ندیده به "ندامت" گویی را به تک تک لابیگران مانند نایاک، چپولان کاپوچینو نوش و دیگر شیفته جات تداوم نظام  فاشیست های "اصلاح طلب" و غیره شادباش و خسته نباشید گفته میشود.

غنچه هم ضمن دوباره گول وعده و عیدهای مبلغان وحوش را نخوردن بداند که "ندامت" در اسارت وحوش یک پاپاسی ارزش ندارد.  بسیاری از اسرای وحوش در ۳۶ سال گذشته  ندامت کرده  بعد زیرش زده اند و کوچکترین خدشه ای هم بر وجهۀ آنها وارد نشده.

حافظ:

تو نازک طبعی و طاقت نیاری        گرانی‌های مشتی دلق پوشان

بیا و از غبن این سالوسیان بین      صراحی خون دل و بربط خروشان

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

تبریک