پس از آنکه دو ستارۀ فوتبال ایران، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و احسان حاج‌صفی (عکس بالا) دیگر بازیکن تیم ملی زیر بار فشار حاکمیت فاشیست های اسلامیست نرفتند و در جریان رقابت‌های لیگ اروپا، در تیم پانیونیوس آتن مقابل مکابی تل‌آویو به میدان رفتند، فاشیست های اسلامیست جوش آورده با افزایش فحاشی در پی التیام درد بی درمان یهود ستیزی خود هستند.

دیروز که داشتم مطلبی درباره تابو شکنی دو بازیکن ایرانی مینوشتم، به توییتر رسمی وزارت امورخارجه اسرائیل به زبان فارسی برخوردم، بیا و ببین که گردان های بسیجی های استقرار داده شده در فضای مجازی چه دهان دریدگی ها که نمیکنند.

چهار سال پیش مطلبی دربارۀ فحشهای ناموسی فارسی به وزیر فرانسوی تقدیم شد،سال پیش هم  نوشتۀ لاتهای اینترنتی ایرانی  که در بارۀ فحاشی به زبان فارسی به تیم آرژانتین بود تقدیم گشت، بعد از آنهم فحاشی کاربران ایرانی به دختر اوباما بلاگ شد و فحاشی ایرانی در شبکه‌های مجازی.

ولیکن فحاشی های فحاشان فارسی زبان در توییتر وزارت امور خارجۀ اسرائیل از لون دیگر است - بجای فحش های باب دندون فحاشان خصوصاً از جنس فاشیست های اسلامیست که عمدتاً زن ستیزانه است، دختر، خواهر و مادر را هدف توحش جنسی قرار میدهند -  آمیخته به نفرت کور یهود ستیزی و تکرار آرزوهای خام حاکمیت فاشیسم دینی برای محو اسرائیل و همۀ سکنۀ کودک، زن و مرد آن است که هزینۀ سنگین این توحش را مردم ایران پرداخت کرده و میکنند.

فحاشان در واکنش به این توییت وزارت امورخارجه اسرائیل شکوفه زدند:

"آفرین به مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که تابوی مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائیلی را شکستند."

پس از تابوی شکنی دو ستارۀ فوتبال ایران، فاشیست های اسلامیست "اصلاح طلب" و غیرۀ ایرانی کُش و ایران ویران کُن  بد جوری تولب شده اند و حتی یکی از آقازاده های باند ماشاءالله اصلاح طلب که خواهان تداوم فاجعه حاکمیت فاشیسم دینی است در فضای مجازی از حاکمیت درخواست راهکار برای جلوگیری از تداوم نزدیکی ایرانیان به اسرائیلیان شده .

آهای یهود ستیزان؛ اسرائیل متحد تاریخی، فرهنگی و استراتژیک ایران  و ایرانیان است، حقیقت محض نمیراست و هرچه هم زور بزنید راه به دهی نخواهید برد. پا بزنید.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک