انتشار ویدیو  آزاده نامداری، یکی از مجریان صدا و سیمای فاشیست های اسلامیست، بدون حجاب و در حال نوشیدن آبجو در فضای مجازی سر و صدا ایجاد کرده است.

برخی از هواداران شناخته شدۀ  "اصلاح" و تداوم فاشیسم دینی که در خارج استقرار داده شده اند به نکوهش ایرانیان پرداخته که چرا به "حریم خصوصی " آزاده خانوم تجاوز کرده و عکسهای او را در پارکی خارج از کشور (عکس با چادر در مقابل ساختمان سازمان ملل در سویس) در حال نوشیدن آبجو منتشر کرده اند.

در راسۀ تلاش بر موجز نویسی، اینکه حریم خصوصی و آنهم در پارکی عمومی برای چهره ای رسانه ای اصولاً بی معنی میباشد را بکنار گذاشته و تنها به یک نکته اشاره میشود:

برملا کردن دودوزگی و  ریاکاری کادر و مبلغان حاکمیت زن ستیز آپارتاید جنسیتی که در خصوصی ترین قسمتهای زندگی ایرانیان دخالت و تجسس میکنند وظیفه شهروندی و هر آزادیخواهی میباشد.

به عبارت دیگر؛ آزاده خانوم با چادر و بی چادر، آبجو نوش جانت باد، فقط اونکاره نباش، جانماز آب نکش و  کار بد مشمئز کنندۀ تدین ریاکارانه و تبلیغ لحاف-پیچ حجاب زورکی که نماد زن ستیزی و آپارتاید حاکمیت فاشیسم اصلاح ناپذیر دینی میباشد  را نکن.

 

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. خلاف دروغگویی آزاده خانوم در ویدیو ↓ نه خبری از روسری هست که "لحظه ای افتاده " باشد و افراد در  پارک عمومی آنهم در سویس نمیتوانند  همه "محارم" آزاده خانوم باشند.

 

 

این هم تدریس ریاکاری توسط آزاده خانوم: