کشورهایی هستند که پیروزی ورزشکاران خود در صحنه های بین المللی را مایۀ افتخار ملی میدانند، تنها یک کشور در جهان است که ورزشکاران آن مجبورند که عمداً ببازند و به باختن افتخار هم بکنند.

ورزشکاران در ایران تحت حاکمیت فاشیسم دینی اصلاح ناپذیر، توسعه طلب، جنگ افروز، ایرانی کُش و ایران ویران کُن حق ندارند که به مصاف ورزشکاران اسرائیلی بروند و هر زمان که چنین موقعیتی پیش آید برای پرهیز از این رویارویی باید همه کاری بکنند منجمله عمداً باختن.

بجز تحمل مجازاتهای فدراسیون های ورزشی بین المللی برای عمداً باختن، نمک بر روی زخم  ورزشکاران ایران مجبور بودن به ادای افتخار کردن به عمداً باختن است.

این رفتار شنیع با ورزشکاران ایرانی برازندۀ فاشیسم اسلامیستی است.

زمانه:

"یک ورزشکار ایرانی در رقابت‌های جودو گرنداسلم دوسلدورف در آلمان برای این‌که در دور بعدی با حریف اسرائیلی روبه‌رو نشود مجبور است به حریف آمریکایی ببازد.

محمد محمدی بریمانلو، جودوکار وزن ۷۳ کیلوگرم در گام نخست این رقابت‌ها با دالپوپولو از آمریکا مبارزه می‌کند که در صورت برتری باید به مصاف داتبال جودوکار اسرائیلی برود.

رسانه‌های ایران نوشته‌اند که احتمال انصراف بریمانلو از این رقابت‌ها یا «باخت عمدی» مقابل حریف آمریکایی حتمی است."

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. برای نمونه به اینجا، اینجا، اینجا و اینجا هم سرکی بکشید.

خبر تکمیلی:

در حالی که تعلیق ایران از حضور در رقابت‌های جهانی کشتی، به دلیل سیاست جمهوری اسلامی در خودداری از رویارو شدن ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسرائیلی به یک تهدید جدی مبدل شده‌است، در مسابقات بین‌المللی جودوی آلمان، یک جودوکار ایرانی برای جلوگیری از مسابقه دادن با حریف اسرائیلی، از رقابت کنار رفت.

به گزارش منابع خبری آلمانی، ایرانی و اسرائیلی، محمد محمدی بریمانلو، ورزشکار ۷۳ کیلوی رشته جودو جمعه چهارم اسفند از مسابقه انصراف داد تا با ورزشکار اسرائیلی روبرو نشود."

ویدیو، دقیقۀ چهار به بعد: