راز سر به مُهر محرک فعالیتهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر مسیح علی‌نژاد علیه لحاف-پیچ حجاب زورکی و آپارتاید جنسیتی در ایران و منعکس کردن صدای زنان شجاع  ایرانی در رسانه های جهانی کشف و افشا شد. (عکس بالا)

البته فاشیست های اسلامیست اصلاح ناپذیر، توسعه طلب، جنگ افروز، ایرانی کُش و ایران ویران کُن بسیار ابله هستند که هنوز نفهمیده اند ایندست حملات آنان به مسیح تنها موجب شده که تاییدی باشد بر اینکه  خوب جایی را هدف قرار داده و فشار را افزایش دهد.

آپارتاید جنسیتی و لحاف-پیچ حجاب زورکی با گروه خون زنان آزادۀ ایرانی خوانایی ندارد و سرانجام مبارزه ایرانیان آزاده با این توحش فاشیست ها موجب رهایی ایران، ایرانی و جهان از نکبت فاشیسم دینی در ایران خواهد شد. این خط و این هم نشان.

برای نمونۀ دیگر حملات فاشیست ها در طول سالیان فعّالیت مسیح سرکی به اینجا بکشید.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

عکس بالا؛ از توییتر مسیح با این توضیح او" تلویزیون دولتی ایران مدعی است که مسیح علی نژاد معتاد مواد مخدر و الکل است و برای همین هم کشف حجاب کرد.

من آماده ام که در هر کلینیک معتبر جهانی مورد هرنوع آزمایش پزشکی قرار بگیرم تا ثابت شود که جمهوری اسلامی دربارۀ من دورغ میگوید و اکنون هم میگوید معتاد  هستم." 

پ.ن. در کنفرانس خبری قوۀ قصابیه، فاشیست های اسلامیست به آزادگان ایرانی که علناً کشف حجاب کرده اند تهمت "اعتیاد به مواد مخدر" زدند.