از بدو تأسیس حزب خائن توده توسط شوروی، بنابر مدارک تاریخی انکار ناپذیر، گسترش نفوذ و کسب منافع بیشتر برای آن کشور همسایۀ ایران هدف نهایی بوده است.

اگرچه حزب خائن توده در تقدیم "نفت شمال" به روسیه تیرش به سنگ خورد، اگرچه تکه پاره کردن ایران و جدا سازی آذربایجان و کردستان با مقاومت ملی ایرانیان راه به دهی نبرد و اگرچه احمد مقربی ، سرلشکر توده ای خائن که برای شوروی جاسوسی میکرد گیر افتاد و ناکام ماند، ولی در دوران حاکمیت فاجعه بار فاشیسم دینی، اوضاع بر وفق مراد اکنون توده ای های فسیل گشته میباشد و شوروی روسیه شده آقای ایران گشته.

از هزار بالا حساب کردن ساخت و راه اندازی نیروگاه هسته ای بوشهر که پس از خدا سال لفتش دادن قرار است روزی روزگاری با ظرفیت کامل برق تولید کند، بالا کشیدن سهم پنجاه درصدی ایران از دریای مازندران،  تا فروش تسلیحات زهوار در رفته و مشارکت در پروژه های نفتی/گازی همه و همه  خبرهای خوش برای  فسیل‌های حزب خائن توده است.

خبر جدید:

"ناوگروه نیروی دریایی روسیه در بندرانزلی پهلو گرفت. قرار است پنجمین ناوگروه روسی، با نام "مخاچ قلعه" به فرماندهی ناخدا یکم "دیمیتری اوف" پس از یک توقف سه روزه، صبح شنبه آینده [امروز] بندرانزلی را به مقصد روسیه ترک کند.

پیش از این، ناوگروه‌های روسی در سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۹۳، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ به بندر انزلی سفر کرده بودند."

تتمۀ حزب خائن توده  و چپولان مشتق از تا میتوانند از اوضاع فعلی کیف کنند که در همواره بر این پاشنه نخواهد چرخید، رهایی ایران از نکبت فاشیسم اصلاح ناپذیر دینی که عزای این نازنیان است چندان هم دور نیست.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

عکس بالا؛ توده ای خائن، سرلشکر احمد مقربی،بالاترین جاسوس کا.گ. ب. شوروی در ارتش ایران.