دویچه‌وله:

در پی شکایت فدراسیون فوتبال ایران از علا عبدالزهرا، بازیکن تیم ملی عراق، کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا یکشنبه (۲۵ ژانویه، ۴ بهمن) نشست اضطراری برگزار می‌کند. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دوپینگ و محرومیت علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق را تایید کرده و او حق شرکت در مسابقات را نداشته است.

به گزارش رسانه‌های ایران، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران مدارک لازم را در خصوص دوپینگ و محروم بودن این بازیکن گردآوری کرده و طی درخواستی رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواهان رسیدگی به وضعیت دوپینگ بازیکن تیم ملی فوتبال عراق شدند.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و هوشنگ مقدس، سرپرست تیم ملی، صبح روز شنبه (۲۴ ژانویه) از شهر کانبرا به سیدنی سفر کردند و با حضور در محل استقرار مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این شهر، نشستی در مورد رسیدگی به بحث دوپینگ بازیکن یادشده داشتند. آنان ساعت ۲۰ به وقت محلی به اردوی تیم ملی برگشته و قرار شده تیم ملی تا اعلام نتیجه قطعی رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که صبح یکشنبه برگزار خواهد شد در استرالیا بمانند.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در مصاحبه با اخبار ورزشی شبکه سوم صداوسیما تاکید کرد که کنفدراسیون آسیا از تیم ایران خواسته یک روز بیشتر در استرالیا بماند.

برو به آدرس