خبر و تفصیل   تجاوز گروهی جنسی    به او  "در برابر چشم فرزندش" از صدا و سیما پخش شد، ساکت نشد.

لات های   رسانه ای مانند   وحید یامین پور   را انداختند به جانش، ساکت نشد.

 تهدید به گرفتار کردنش در دعوای پُر هزینه حقوقی کردند، ساکت نشد.

 به پدر و مادر پیرش در ایران فشار می آورند و باز ساکت نمیشود.

از صغیر و کبیر حضرات آمدند تو گود، مصاحبه، راهپیمایی و سخنرانی  پشت سخنرانی  تا با "آزادی های یواشکی" مقابله کنند، حتی دروغگویی های برآمده از حسادت های کور شیفته جات "اصلاح " و تداوم فاشیسم که از آپارتاید جنسیتی به جهان آزاد فرا کرده اند نتوانست مسیح را ساکت کند.

این هم این ماشاءالله کارگردان سینمای کودکان که سهمش را از مسیح ستیزی اینگونه بیان میکند ( که بعداً پس از واکنش شدید آزادیخواهان مجبور به پوزشخواهی شد و آن هم نه مانند حمله اش در  تلویزیون، بل، در پیام اینترنتی با بینندگان اندک):

بالا از سری بلاگها دربارۀ فعالیتهای خستگی ناپذیر مسیح علیه آپارتاید جنسیتی حاکم بر ایران و رساندن صدای آزادیخواهان به رسانه های جهانی است که موجب حملۀ فاشیست ها و همدستانشان به او شده و نشانگر آنستکه مسیح خوب جایی را نشانه گرفته.

این هفته اولین سالروز کمپین بسیار موفق "چهار شنبه های سفید" است. مسیح نوشته:

" این هفته #چهارشنبه_های_سفید یک ساله می‌شود. لطفاً شما هم بنویسید و همراه شوید با زنان شجاعی که تسلیم قوانین عقب مانده نشدند و پرچم اعتراض‌شان را بالا نگاه داشته‌اند.

از رسانه‌ها و فعالان مدنی و هنرمندان هم دعوت کنیم که در مورد این جنبش بنویسند و زنان شجاعی که هنوز زندانی‌اند بنویسند"

روزی خواهد رسید که ایران، ایرانی و جهان از شر حاکمیت اصلاح ناپذیر و آپارتایدی فاشیسم دینی جنگ افروز، توسعه طلب، ایرانی کُش و ایران ویران کُن رها خواهد گشت. آنزمان قدر آزادگانی که در مقابل ظالمان در دوران سیه روزی ایران سینه سپر کردند بیشتر دانسته خواهد شد.

تبریک به مسیح و خصوصاً زنان و مردان آزادۀ درون کشور که با شجاعت غبطه برانگیز خود امید به رهایی را پُر نور نگاهداشتند.

به عبارت دیگر؛ آهای فاشیست های اسلامیت اصلاح ناپذیر زن ستیز، ایرانی کُش و ایران ویران کُن، پا بزنید.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک