به گمان من، در حاکمیت ایران و کادر آن، سعید مرتضوی، که از هفده هجده سالگی مشاغل مهم گوناگون داشته، یکی از منفورترین هاست و باید در صدر فهرست بلند بالای منفوران جای داده شود.

بله، ثلاثۀ خمینی جانی، جانشین جانی او و  وردست هر دوی آن جانیان، رفسنجانی جانی، منفورترین هستند و اینجا صحبت از رده های پایین تر ثلاثۀ ابر منفوران میباشد و بله بدلیل وفور، انتخاب منفورترین در بین کادر فاشیست های اسلامیست "اصلاح طلب" و غیره بسیار مشکل است.

پروندۀ قطور جنایی مرتضوی جانی که قاتل زیبا کاظمی است، در کنار پرونده های اختلاسهای کلان، شامل فاجعۀ کهریزک کاری* ایرانیان هم میشود که در آن نقش کلیدی داشته.

امروز مرتضوی جانی که همواره در "دادگاه های" حضرات "تبرئه" شده، متنی سرگشاده بنام عذرخواهی " بابت وقایع پیش‌آمده در تیرماه ۸۸" منتشر کرد که از جمله نوشته:

" اینجانب به سهم خود از محضر مقدس امام زمان، که صاحب اصلی انقلاب می‌باشند، روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهیدان، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و ملت بزرگوار و خانواده های این عزیزان صمیمانه پوزش طلبیده و ابراز تأسف و تأثر و اعتذار دارم و امیدوارم این اعتذار و دلجویی بتواند مرهمی بر این زخم و التیامی بر این داغ باشد.

اینجانب به عنوان دادستان وقت تهران در پیشگاه خداوند و وجدان خود از وقوع این حادثه هولناک اگرچه خداوند باریتعالی عالم است، در شکل‌گیری آن هیچ عمدی نبوده، ابراز شرمندگی می‌کنم."   

یادمان باشد "حادثه هولناک" که مرتضوی جانی میگوید "هیچ عمدی نبوده" بجز تجاوز جنسی معمول آنان به زنان اسیر ایرانی،  اینبار شامل "حامله کردن" مردان ایرانی نیز میباشد. فاشیست ها هم یادشان باشد که دیوان کیفری بین المللی لاهه برای همیندست جنایات وجود دارد.

 * کهریزک کاری اصطلاح مؤدبانۀ ایرانیان برای تجاوز جنسی فاشیست ها به اسرای سیاسی  مرد و زن است. 

به سخنان ابراهیم  شریفی، یکی از باشرف ترین مردان ایران گوش هوش دهید:

 

بالا از سری نوشته های پیشین دربارۀ یکی از پُرکارترین جانیان در حاکمیت جانیان است. خبر جدید در بارۀ غیب شدن این جانی:

"غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه هفته گذشته در مشهد و در پاسخ به سؤالی درباره اجرای حکم مرتضوی گفته بود: «حکم جلبش صادر شده ولی متأسفانه هنوز گیرش نیاورده‌اند.»

روز شنبه هم، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور ایران در کانال تلگرام‌اش نوشت:« مراقب باشيم مرتضوی، خاوري نشود؛ نه فرار كند و نه فراری داده شود.»

سعید مرتضوی دادستان سابق تهران، به اتهام معاونت در قتل محسن روح‌الامینی در بازداشتگاه کهریزک در سال ۸۸،به تحمل دو سال حبس قطعی محکوم شده است."

البته اگر پدر محسن روح الامینی از دوستان رهبر مادام العمر فاشیست ها نبود، الان سعید مرتضوی همچنان بر سر کار میبود.

این هم نوشتۀ هفت سال پیش دربارۀ پدر محسن روح الامینی:

محسن روح الامینی یادتان هست؟

او یکی از جوانانی بود که در پی تظاهرات آرام مردم در سال گذشته گیر وحوش رهبر تجاوزگران اسلامیستی افتاد و کالبد لت و پار و کهریزکی شدۀ او را تحویل خانواده اش دادند.

پدر این مقتول، حاج آقا دکتر عبدالحسین روح الامینی یکی از کارگزاران نظام پر برکت استپاچه خواری این پدر نمونه اسلامیست از رهبر همانهایی که بر سر جگرگوشه­اش آن آوردند که به سختی در وهم بشر متمدن میگنجد، باور نکردنی است.

بالا بخشی از بلاگ اول ژانویۀ امسال تحت نام پدر نمونه است. در مصاحبه­ای به مناسبت ١٣ آبان، سالروز عمل تروریستی گروگان گرفتن دیپلمات­های آمریکا؛ پدر نمونه که یکی از "دانشجویان " گروگان­گیر بوده در مورد تظاهرات آرام مردم منجملهگفته:

آنها می‌خواستند در فتنه ۸۸ ریشه را بزنند اما نتوانستند. ایستادن در راه درست هزینه دارد."

به عبارت دیگر؛ "هزینه" تظاهرات صلح آمیز، شامل تجاوز جنسی و لت و پار کردن پسر توسط همفکران پدر نمونه است.

.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

این هم هما فلاح تفتی، همسر مرتضوی جانی گمشده که میگوید همسرش در تهران است ولی در منزل نیست: