صدای همهمه، فریاد و ضجه حاضران تجمع کرده بیرون خانه در تهران را رادیو صدای ایران در کالیفرنیا مستقیماً پخش میکرد. مأموران رسمی حاکمیت فاشیست های اسلامیست وارد خانۀ پرستو و داریوش فروهر در مرکز تهران شده و به معنی واقعی کلمه آندو را کارد آجین و سلاخی کرده بودند.

 نوزده سال است که از آن جنایت حکومتی میگذرد، خبر:

"پرستو فروهر، دختر داریوش و پروانه فروهر که از قربانیان قتل های سیاسی پائیز ۱۳۷۷ موسوم به «قتل های زنجیره ای» است -  پروانه فروهر، داریوش فروهر، محمد مختاری، محمدجعفر پوینده، مجید شریف، پیروز دوانی، حمید حاجی‌زاده و فرزند خردسالش کارون - می گوید از سوی دادگاه انقلاب احضار شده و سه روز بعد از نوزدهمین سالگرد قتل پدر و مادرش باید به دادگاه برود.

خانم فروهر در یادداشتی خبر داده که با شکایت وزارت اطلاعات دولت حسن روحانی، یک شعبه دادگاه انقلاب او را به «تبلیغ علیه نظام» و «توهین به مقدسات» متهم کرده است.

خانم فروهر در نوزده سال گذشته اجازه برگزاری عمومی مراسم سالگرد برای پدر و مادرش نداشته است. "

در ایران و برونمرز همواره حمله فاشیست های بی شرم  از نوع اسلامیستی تا سوپر آریایی عشق هیتلری، به فروهرهای بقتل رسیده و زنده ادامه دارد.

با وجود تهدیدات فاشیست ها، همانند دیگر سالها، پرستو عازم تهران است برای برگزاری مراسم سالگرد قتل پدر و مادرش در محل قتلگاه. آهای بی‌شرمان؛ دست از سر پرستو بردارید.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

عکس بالا؛ پرستو، پروانه و داریوش فروهر