۴ طرحِ ناب (زنانه و مردانه) و اصیل از لباس‌های ایرانی Persiaensche Jonghe dochter قرنِ ۱۷ میلادی. این طرح‌ها کاری از پیتر پل روبنس است که آنها را در بینِ سالهای ۱۶۰۹ میلادی تا ۱۶۱۲ میلادی کشیده و تک‌ تک‌ِ جزئیاتِ آنها را توضیح داده و معرفی‌ کرده است.

منبع اصلی‌ این طرح‌ها مشخص نیست اما حدس زده می‌‌شود که روبنس با دیدنِ مینیاتور‌های دوران خودش (منظور مینیاتور‌های ایرانی دوره صفویّه است) این طراحی‌ها را انجام داده است، این کشف را چند نویسنده در کتبِ طراحی لباس که در سالهای ۱۹۵۹ میلادی و دیگر مجلاتِ هنری در سالِ ۱۹۷۴ میلادی به اطلاع هنر دوستان رسانیده اند.

این ترها‌ها تا به حال دو بر به مرزِ تماشای هنر دوستان قرار گرفته است، برای اولین بار در سالِ ۱۹۶۵ میلادی و بارِ دیگر در سالِ ۲۰۰۹ میلادی. از این طرح‌ها در موزه‌ بریتانیا (یکی از عظیم‌ترین و غنی‌ترین موزه‌های جهان) انگلستان نگهداری می‌‌شوند.

لازم به ذکر است که پیتر پل روبنس نقاش مشهور سبک باروک فلمانی در سدهٔ ۱۷ میلادی بود. او در وستفالی در آلمان کنونی به دنیا آمد و بیشتر دوران کارش را در شهر آنتورپ (در ناحیهٔ فلاندر، در بلژیک کنونی) به سر برد. موضوع کارهای او بیشتر پرتره، منظره و صحنه‌های تاریخیءمذهبی را در بر می‌گیرد.