پلیس ایالتی کالیفرنیا می گوید عامل قتل فجیع سه زن در خانه ای ویلایی در حومه شهر سن دیه گو در جنوب غرب ایالات متحده، سایه امینی ۵۲ ساله، عمه نوجوان مقتولی است که تبار ایرانی دارد. در این حادثه هانا آریا امینی ۱۵ ساله و میا شین ۵۶ ساله کشته شده بودند. سایه خود را نیز کشته است.
 
خانم امينى كه پس از مرگ برادرش مايكل امينى بر اثر سرطان در سال ٢٠١٤ مسئوليت رسيدگى به اموال وى از جمله خانه اى كه جنايت در آن رخ داده و يك ويلاى ديگر را در منطقه رنچو سانتافه بر عهده داشت، ۲۷ جون ۲۰۱۶ برادرزاده ١٥ ساله اش هانا آريا و دوستش ميا شين را به ضرب چاقو و به نحو هولناکی كشته است.
 
بر اساس گزارش هاى جديدى كه پليس سن ديه گو ارائه کرده، نتايج پزشكى قانونى و بررسى كارآگاه هاى جنايي نشان مى دهد كه هانا آريا و ميا شين با ضربات متعدد چاقو كه به قصد كشت بر بدن آنها وارد شده است، كشته شده اند.
سايه امينى نيز با ضربات چاقو جان خود را از دست داده است اما شواهد نشان مى دهد كه اين ضربات را خودش و با فاصله زمانی از دو قتل اول به خود وارد كرده و قصد او خودكشى بوده است.
 
اجساد اين سه نفر بر اساس گزارش یکی از همکلاسی های هانا آریا امینی به پليس در اين خانه كشف شد و اين گونه كه به نظر مى رسد انگيزه هاى مادى در پس اين جنايت بوده است.